Projekt HOK BLOK

je projekt  ciljanog marketinga i promocije obrtnika na području grada Vukovara i Vukovarsko srijemske županije kroz sustav kolektivnog oglašavanja u reklamnim prostrima pojedinih medija (televizija, radio postaje, novine, Internet). Nositelj projekta je Udruženje obrtnika Vukovar u suradnji s tvrtkom Vukovar grupa d.o.o. koja je pripremila materijale i promociju projekta.

Uz kolektivno oglašavanje do novih mogućnosti !

 

 

VIZIJA PROJEKTA

Ponuditi što većem broju obrtnika da u sklopu kolektivnog oglašavanja u reklamnim prostrima pojedinih medija (televizija, radio postaje, novine, Internet) izbore prepoznatljivost svoje ponude proizvoda i usluga krajnjem korisniku vrhunskom prezentacijom i promocijom te posljedično ostvare dobit – ROI (Return of Investement – marketinški pojam koji se često spominje kad je riječ o isplativosti marketinških kampanja. ROI kalkulira koliko je sredstava uloženih u marketinšku kampanju i profita koji je ta kampanja proizvela. Profit je naravno, broj koji se dobije kad se od rezultata koje je polučila marketinška kampanja oduzme novac koji je potrošen na kampanju. Tako dugo dok od marketinške kampanje zarađujete više nego što ste potrošili na reklamiranje, imate ROI)

ili jednostavnije – što vas je više plaćate manje,  jer dijelite trošak koji bi inače platitli sami!

ZAŠTO PROJEKT HOK BLOK ?

HOK BLOK projekt zamišljen je kao pilot projekt sa startom na lokalnoj (Vukovar) razini s ciljem širenja na regionalnu i nacionalnu razinu na način da pružamo obrtnicima, u suradnji sa vodećim medijima regije (tv, radio, novine, internet) mogućnost jeftinije a kvalitetne promocije s ciljem povećanja prepoznatljivosti, plasiranja proizvoda i usluga te financijske dobiti u konačnici. Za razliku od velikih kompanija smatramo da su obrtnici u startu, kad pričamo o marketinškim mogućnostima, hendikepirani financijskim ograničenjima u skladu s kojima imaju i male ili nikakve šanse za kvalitetnu promidžbu  – u zatvorenom krugu to automatski znači i malu ili nikakvu dobit u segmentu koji nudi jako velike mogućnosti, a nažalost malo je prepoznat. Ovaj projekt im nudi oglašavanje po principu kolektivnog oglašavanja gdje bi u zajedničkim blok promidžbenim porukama dobili kvalitetno vrijeme za svoju promociju po iznimno snižim cijenama od redovnih – to je poanta projekta, zato smo isti i nazvali hok blok.

PROVOĐENJE PROJEKTA

Cilj svakog marketinga predstavlja osnovu strategije medija. Kroz ovaj projekt provodit ćemo indirektan marketing –  reklamom tj. Tv i radijskim spotovima te novinskim člancima i oglasima, stvorit ćemo mogućnost prepoznavanja i  upoznavanja Vaših kupaca (klijenata, korisnika usluga)  s proizvodom i njegovim obilježjima, stvorit ćemo interes, kreirat i utjecat na pozitivno mišljenje i predispozicije za proizvod ili uslugu .
Važno je znati – kod indirektnih ciljeva marketinše kampanje efekt nije očit ( u kratkom vremenskom periodu), ali se stvara pozitivna svijest o proizvodu i brendu koja će se u budućnosti rezultirati pozitivnom akcijom. Također, kombinacijom propagande podsjećanja (kupcu se daje do znanja kako neka već poznata marka još uvijek postoji te da ima određenu namjenu, značajke i prednosti)  i uvjeravanja (kupca/sadašnjeg potrošača  se pokušava uvjeriti da su pravilno izabrali te im govori kako izvući najviše zadovoljstva iz proizvoda) ostvarujemo cilj – spriječit čemo gubitak prodaje ili tržišnog udjela te isto u konačnici unaprijediti.

Čimbenici kao što su: klima, praznici, godišnja doba, običaji i prije svega smanjena ili izrazito smanjena (recesija!) kupovna moć prijašnjih i sadašnjih potrošača/korisnika Vaših proizvoda i usluga utječu na učestale fluktuacije u potražnji  proizvoda i usluga – u slučajevima kada ona iznimno pada, a iz objektivnih razloga nije ju moguće spriječiti kvalitetnom (ciljanom) promocijom istim se potrošačima ukazuje da je s obzirom na kvalitetu ciljani proizvod ili usluga i dalje dostupan (po povoljnijim uvjetima) te ostvaruje psihološku prednost / prepoznatljivost koja se u korisnika najčešće prepoznaje kao ”vraćanje” ili predobivanje  – isključivo zbog prisutnosti u medijima i naglašavanju dostupnosti – bez obzira na tešku financijsku (opću) situaciju u sredini korisnika.

Sve dodatne informacije možete dobiti na internet stranici www.hokblok.org.

Moglo bi Vas zanimati