Uručene bespovratne potpore za uslužne djelatnosti

Uručene su Odluke o potporama poduzetnicima koji obavljaju uslužne djelatnosti na području grada Vukovara za 2020. godinu uslijed epidemije virusa COVID-19. Javni poziv otvoren je 21. prosinca 2020. godine te je putem njega za uslužne djelatnosti osigurano 700.000,00 kuna proračunskih sredstava. Poziv je zatvoren 25. siječnja 2021. godine, a ukupno je dodijeljeno 136.258,76 kuna kroz 37 odobrenih zahtjeva. Zaprimljen je ukupno 41 zahtjev, a broj zaposlenih u uslužnim poduzećima i obrtima kojima su sredstva odobrena je 66.  Korisnici mjera iz ovog Javnog poziva su subjekti malog gospodarstva utvrđeni zakonom (trgovačka društva, obrti, zadruge i samostalne djelatnosti), koji obavljaju prihvatljivu djelatnost na području grada Vukovara.

„Gospodarstvo je oslonac svakog grada i općine i u tome smo prepoznali svoju budućnost. Dakle, koliko bude jako vukovarsko gospodarstvo, toliko će biti jak i grad Vukovar. Naravno, s krizom i pandemijom, potreba pomoći gospodarstvu je narasla te smo uz naš regularni poziv za bespovratne potpore gospodarstvenicima ove godine imali još pet poziva. Za ovaj posljednji poziv u 2020. godini namijenjeno je 700.000, no povučeno je nešto više od 136.000 kuna što samo pokazuje kako su se na ovaj poziv javile one tvrtke i obrti koji nisu uspjeli na prethodne,“ rekao je gradonačelnik Ivan Penava najavljujući uskoro i novi poziv s bespovratnim potporama za poduzetnike pozivajući sve gospodarstvenike da se odazovu i povuku što više sredstava namijenjenih u gospodarske svrhe.

„Stalo nam je da gospodarstvenici povuku što više namijenjenih sredstava jer su mjere koje provodimo osmišljene ciljano i daju vidljive rezultate. Broj radnih mjesta se i unatoč krizi kontinuirano povećava tako da u odnosu na prošlu godinu imamo čak 200-tinjak radnih mjesta više, odnosno imamo 10 300 ranih mjesta u Vukovaru,“ naglasio je gradonačelnik Penava.

Putem ovoga poziva sufinancirano je 80% prihvatljivih troškova (troškovi nastali u rujnu, listopadu i studenome 2020. godine), a radi se o troškovima zakupa poslovnog prostora prema važećem ovjerenom ugovoru o zakupu poslovnog prostora koji nije u vlasništvu Grada Vukovara i režijskim troškovima objekta (troškovi struje, vode, plina, odvoza otpada, HRT pretplate i troškova ZAMP-a).

Pri tome je maksimalan iznos odobrene potpore ovisio o broju zaposlenih tako da je korisnicima mjere koji imaju do 3 zaposlene osobe odobreno je maksimalno 5.000 kuna, korisnicima mjere koji imaju 4 do 10 zaposlenih osoba odobreno je maksimalno 10.000 kuna te je korisnicima mjere koji imaju 11 i više zaposlenih osoba odobreno maksimalno 30.000 kuna Izvor: Grad Vukovar

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

Moglo bi Vas zanimati