Dan obrtnika: 130.000 nas je i snažno doprinosimo gospodarstvu i društvu

Na svečanoj Akademiji dodijeljena priznanja najboljim obrtnicima i majstorima te učeniku, mentoru i srednjoj strukovnoj školi

Na svečanoj Akademiji Hrvatske obrtničke komore povodom obilježavanja Dana HOK-a dodijeljena su najviša priznanja Komore – Statua i Plaketa „Zlatne ruke“ za doprinos obrtništvu, a dodjeli nagrada nazočili su predsjednik Vlade RH Andrej Plenković, izaslanik predsjednika Hrvatskoga sabora i predsjednik Odbora za zakonodavstvo u Hrvatskom saboru Krunoslav Katičić, potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede, šumarstva i ribarstva David Vlajčić, ministar gospodarstva Ante Šušnjar, ministar turizma i sporta Tonči Glavina te brojni drugi visoki uzvanici, saborski zastupnici, ravnatelji zavoda i predsjednici domaćih i stranih komora.

Ovogodišnji dobitnici najvišeg priznanja HOK-a, Statue „Zlatne ruke“, su vlasnik obrta za keramičarstvo i vinarstvo iz Nadina Tomislav Glavić, vlasnica pekarskog obrta Imako iz Daruvara Matea Kolaček Šaravanja, vlasnica obrta „RE-NI TRGOVINA“ Marija Komerički iz Samobora, vlasnik obrta Autoservis i trgovina “DM” iz Koprivnice Davor Milaković i vlasnik ugostiteljskog obrta „Asterix“ iz Pule Andi Vitasović.

Predsjednik Vlade Andrej Plenković poručio je obrtnicima da je njihov doprinos u gospodarstvu i društvu značajan te da u Vladi RH imaju partnera, što se moglo vidjeti i kroz niz paketa pomoći u proteklom periodu u kojima se obratila posebna pažnja na obrtnike. Ministar gospodarstva Šušnjar najavio je i nova ulaganja u obrtništvo, kroz ponovno pokretanje stipendiranja učenika u strukovnim zanimanjima, pri čemu će 711 učenika iz svih krajeva Hrvatske primiti stipendiju vrijednu 2.400 eura, mjeru ukupno vrijednu 1,7 milijun eura. Također, najavljena je objava poziva do kraja srpnja za naukovanje za obrtnička zanimanja za dvije školske godine, za što su u 2025. osigurana sredstva u iznosu od 13,2 milijuna eura.

„Nikad nije dosta i uvijek za obrtnike može i mora više i bolje. Ali želim da znate da radimo predano i s entuzijazmom u korist hrvatskog obrtništva. Uložit ćemo sve svoje napore da se približimo rješavanju problema koje nas sada već godinama muče – porezno opterećenje, radna snaga, nelojalna konkurencija, neusklađenost obrazovnog sustava i tržišta rada, u svakom slučaju traženje svih mogućih dodatnih prava i zaštite za obrtnike te smanjenje njihovih obaveza i opterećenja. Govorimo u ime 13,5 posto udjela u broju ukupno zaposlenih u Republici Hrvatskoj“, rekao je predsjednik HOK-a Dalibor Kratohvil i istaknuo da u ovom trenutku u Hrvatskoj posluje više od 130.000 obrta koji zapošljavaju oko 250.000 ljudi, dodavši da obrtnici snažno doprinose gospodarstvu i društvu.

U posljednjih godinu dana položen je 861 majstorski ispit, a u ime svih majstora na svečanoj Akademiji majstorsku diplomu je primio majstor pediker Patrik Orehovački: „Položen majstorski ispit za nas je simbol znanja, odgovornosti i ustrajnosti. To je potvrda da smo spremni preuzeti ulogu vođe u svojim radionicama, ali i učitelja koji će budućim generacijama prenositi iskustvo, vještine i ljubav prema obrtničkim zanimanjima. Primiti majstorsku diplomu je velika čast, ali i obveza. Obveza da svakim radnim danom opravdamo povjerenje koje nam je ukazano i da svojim radom budemo primjer izvrsnosti.“

Na Akademiji je tradicionalno u suradnji s Ministarstvom gospodarstva dodijeljena nagrada „Šegrt Hlapić“ najboljem učeniku, mentoru i strukovnoj školi, a priznanja je dodijelio ministar gospodarstva Šušnjar. U ovoj godini najboljim učenikom strukovne škole pokazao se Sebastian Donat, koji je završio treći razred Tehničke škole Daruvar te se obrazuje za zanimanje instalater grijanja i klimatizacije. Sva tri razreda završio je s odličnim uspjehom te je osvojio 2. mjesto na državnom natjecanju Wordskills Croatia 2025. Ovogodišnja najbolja strukovna škola je Srednja strukovna škola Antuna Horvata iz Đakova, koja ima 10 realiziranih zanimanja iz sustava vezanih obrta, a prosječna ocjena učenika koji se školuju za zanimanja iz sustava vezanih obrta je vrlo dobar. U ovoj školskoj godini škola je sudjelovala u 2 projekta/programa sufinanciranim EU sredstvima te se promovirala kroz 41 različitu manifestaciju.  Za najboljeg mentora ove je godine ocijenjena gospođa Milka Dudić, vlasnica Frizerskog obrta Chic iz Rijeke. Frizerski obrt gospođe Dudić od 2005. godine prima učenike na naukovanje te je u posljednjih 20 godina obrazovala 40 učenika i zaposlila ih osam. Gospođa Dudić članica je komisije za pomoćničke ispite, komisije za licenciranje te komisije za majstorski ispit.

Čestitamo našoj obrtnici, gospođi Miljenki Crnjac na dodjeli najvišeg priznanja Komore – PLAKETA „ZLATNE RUKE“ S PISANIM PRIZNANJEM 2025.

Jesen u Lici – Prijave

27godina tradicije

Ličko-senjska županija organizira XXVII. po redu gospodarsku manifestaciju pod nazivom „JESEN U LICI“. Manifestacija se tradicionalno održava prvi vikend u listopadu na Trgu Stjepana Radića u Gospiću.

Namjera organizatora Izložbe je prezentirati posebnost i bogatstvo ličkog kraja kao središnjeg brdsko planinskog prostora u Republici Hrvatskoj te promovirati, kvalitetu i raznolikost izvornih i tradicionalnih proizvoda. Jesen u Lici kroz spoj tradicije, kulture i autentične gastronomije, iz godine u godinu privlači sve veći broj posjetitelja te pridonosi umjetničkom doživljaju Like kao destinacije bogate i diverzificirane turističke i gospodarske ponude.

JESEN U LICI – PRIJAVE

Poziv na poslovni skup i razgovore obrtnika i poduzetnika u Celju

Hrvatska obrtnička komora poziva zainteresirane hrvatske obrtnike i poduzetnike da se prijave za sudjelovanje na Poslovnim razgovorima obrtnika i poduzetnika, koji će se održati 18. rujna 2025. godine u Celju („Modra dvorana“ Celjskog sajma).

Poslovni razgovori održat će se u okviru 57. Međunarodnog obrtničkog i poduzetničkog  sajma u Celju 2025., najvažnijeg sajma malog i srednjeg poduzetništva u Sloveniji i široj regiji. 

Organizator poslovnog susreta je Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije. Uz hrvatske obrtnike, pozvani su poduzetnici iz Slovenije, Austrije, Italije, Njemačke, Poljske, Španjolske, Francuske,  Mađarske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Srbije.

Poslovni razgovori namijenjeni su obrtnicima i poduzetnicima iz djelatnosti pametnih tehnologija, robotike, obrade metala i strojogradnje, izrade alata i strojnih dijelova, automobilske industrije, transporta, logistike  i mobilnosti, elektronike i energetike te razvoja i transfera novih tehnologija.

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije kao glavni organizator poslovnih razgovora preuzima troškove organizacije poslovnog susreta (priprema materijala, najam prostora, domjenak), dok individualne troškove puta i boravka (hotelskog smještaja) snose sami sudionici.

Prijavljeni sudionici razgovora moći će na glavnoj blagajni ulaza sajma Celje podići svoju besplatnu ulaznicu za ulazak na sajam i do poslovnog centra gdje će se održati poslovni razgovori.

Prilikom registracije dolaska ispred dvorane za poslovne razgovore, svaki prijavljeni sudionik dobit će akreditaciju, materijale, informacije i dodatnu pomoć od dežurnih djelatnika zaduženih za pripremu razgovora iz Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije.

Radni jezik na poslovnim susretima je engleski jezik.

Zainteresirani poduzetnici prijavu vrše direktno putem Internet stranice poslovnih razgovora u Celju: https://www.b2match.com/e/connect2slovenia-matchmaking-2025. Na navedenoj stranici mogu vidjeti popis prijavljenih sudionika, program razgovora i uređivati profil svojeg obrta/tvrtke.

Rok prijave sudjelovanja na razgovorima je do 15. rujna 2025. godine.

Prijavljeni poduzetnici će putem gore navedenog internetskog portala moći samostalno birati sugovornike među prijavljenim poduzetnicima iz drugih država koji su im poslovno interesantni, te dogovoriti točne satnice i sugovornike na poslovnim razgovorima u Celju kada prijave i uparivanje sudionika temeljem interesa budu završeni.

Za sve dodatne informacije i upite slobodni ste se obratiti Draženu Horvatu na broj telefona 01/4806 650, elektronskom poštom na adresu drazen.horvat@hok.hr  ili hok@hok.hr.

Iskoristite prigodu, sudjelujte na poslovnim razgovorima uz logističku podršku Hrvatske obrtničke komore i nakon održanih razgovora besplatno obiđite 57. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju- najveću sajamsku priredbu u Republici Sloveniji!

Otvoreni javni poziv za Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2025. godinu.

Ministarstvo gospodarstva objavljuje Otvoreni javni poziv za Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2025. godinu.
 
Programom “Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ dodjeljuju se bespovratna sredstava namijenjena poticanju ciljanih programa obrazovanja za obrtništvo koji osiguravaju kvalitetne i motivirane kadrove u svrhu jačanja konkurentnosti, poticanja produktivnosti te rasta i razvoja obrtništva.
Korisnici bespovratnih sredstava temeljem ovog Programa mogu biti mikro, mala i srednja poduzeća (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge) te fizičke osobe.
 
Bespovratna sredstva namijenjena su sufinanciranju troškova nastalih tijekom 2024. i 2025. godine s osnove:
 – stjecanja obrazovanja za obavljanje vezanih obrta sukladno programima obrazovanja/ispita koje donosi javnopravno tijelo nadležno za obrt za zanimanja koja su definirana Pravilnikom o vezanim i povlaštenim obrtima („Narodne novine“, broj 148/24)
– stjecanja osposobljenosti za zanimanje pogrebnik
– polaganja naučničkog ispita
– stjecanja osnovnih znanja o poučavanju učenika
– ishođenja/obnove dozvole (licencije) za izvođenje naukovanja u slučaju promjene sjedišta ili mentora.
 
Prijavni obrazac s traženom dokumentacijom podnosi se Ministarstvu gospodarstva neposredno ili putem pošte isključivo od 12. ožujka do 30. rujna 2025. godine na adresu:
 
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA
Prijava na Otvoreni javni poziv za Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2025. godinu
Ulica grada Vukovara 78
10000 ZAGREB
 
Otvoreni javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 30. rujna 2025. godine.
 
Otvoreni javni poziv COO 2025
Program COO 2025
Prijavni obrazac COOF 2025
Prijavni obrazac COOG 2025
Izjava o korištenim potporama male vrijednosti COO 2025
Izjava o korištenju potpore po drugoj osnovi COO 2025
Skupna izjava COO 2025

Usvojen HOK-ov prijedlog o relaksiranju uvjeta za uključenje obrtnika na EU natječaj za digitalizaciju

Ponovno otvoreno e-Savjetovanje za EU poziv „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije“

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije objavilo je nova savjetovanja sa zainteresiranom javnošću o nacrtu Uputa za prijavitelje sljedećih Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava:

  1. Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Jadranske Hrvatske
  2. Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Panonske Hrvatske
  3. Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Sjeverne Hrvatske

Podsjećamo, riječ je o ranije najavljivanom pozivu „Poziv na dodjelu bespovratnih sredstava Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije hrvatskih regija“ koji je već bio na e-Savjetovanju koje je završilo 13.02.2025, a koji će se prema trenutno dostupnim informacijama provesti zasebno za svaku od predviđenih regija kroz 3 zasebna poziva.

Hrvatska obrtnička komora sudjelovala je u komentiranju ranije objavljenih Uputa za prijavitelje te je tražila da se minimalni prag snizi s 30.000,00 eura što je i učinjeno u raspisivanju novih e-Savjetovanje te minimalni iznos bespovratnih sredstava sada iznosi 20.000,00 eura.

Također, tijekom prethodnog e-Savjetovanja HOK je uložio komentar na uvjet prihvatljivosti za prijavitelje,  prema kojem svi prijavitelji moraju imati najmanje 2 osobe zaposlene na puno radno vrijeme, što brojnim manjim obrtima predstavlja nepremostivu prepreku za sudjelovanje u pozivu. U novom prijedlogu Uputa za prijavitelje, došlo je do značajnog ublažavanja ovog uvjeta te je sada dovoljno imati 1 zaposlenika na puno radno vrijeme, pri čemu se i vlasnik obrta može računati kao zaposlena osoba, ako mu je to jedina osnova za osiguranje.

Osnovne informacije primjenjive za sva tri poziva:

Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva

  • Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika.
  • Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija.

Bespovratna sredstva

  • Najniži iznos: 20.000,00 eura
  • Najviši iznos: 120.000,00 eura

Iznos sufinanciranja 

  • Do 50 % prihvatljivih troškova- srednja poduzeća
  • Do 65 % prihvatljivih troškova- mala poduzeća
  • Do 80 % prihvatljivih troškova- mikro poduzeća
  • Do 85 % prihvatljivih troškova- mikro poduzeća – novoosnovana

Savjetovanja su otvorena od 23. svibnja do 07. lipnja 2025. godine i dostupna na sljedećim poveznicama:

  1. Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Jadranske Hrvatske
  2. Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Panonske Hrvatske
  3. Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Sjeverne Hrvatske

Prema indikativnom planu objave poziva iz Integriranog teritorijalnog programa 2021.-2027. za 2025. godinu, objava poziva najavljena je za 29.05.2025. godine. Po objavi navedenih poziva, Hrvatska obrtnička komora će održati online predstavljanje.

Obrtnici trebaju primati punu mirovinu i bez naknade zaštititi svoje proizvode na EU razini

Hrvatska obrtnička komora uputila je u svibnju kroz postupak elektronskog savjetovanja svoje komentare na Nacrt Zakona o mirovinskom osiguranju te Zakon o zaštiti oznaka zemljopisnog podrijetla za obrtničke i industrijske proizvode, ocijenivši oba generalno pozitivnima, uz niz prijedloga koji bi spomenute propise unaprijedili na dobrobit obrtnika.

Hrvatska obrtnička komora podržava donošenje novog Zakona o mirovinskom osiguranju, a osobito nove odredbe koje imaju za cilj širenje kruga umirovljenika koji mogu raditi uz istovremenu isplatu mirovine, pri čemu se taj krug širi i na obrtnike za koje se predviđa mogućnost nastavka obavljanja obrtničke djelatnosti. U prijedlogu propisa predviđena je u tom slučaju isplata pola iznosa ostvarene mirovine, uslijed čega je HOK uputio zahtjev da se obrtniku koji ostvari uvjete za starosnu mirovinu, a nastavi obavljati djelatnost obrta, isplaćuje puni iznos starosne mirovine. Također, zatraženo je i omogućivanje otvaranja obrta nakon ostvarivanja prava na starosnu mirovinu, kao i mogućnost nastavka rada u obrtu koji je obrtnika bio sporedna djelatnost nakon ostvarivanja prava na starosnu mirovinu.

HOK je ukazao i na različit tretman obrtnika u odnosu na njihove zaposlenike u dijelu priznavanja prava na beneficirani staž odnosno staž s povećanim trajanjem. Tako, primjerice, obrtnici u djelatnosti cestovnog prijevoza ili ribari nemaju pravo na beneficiju, dok za svoje radnike s kojima rade u istom obrtu imaju i obvezu i mogućnost uplate dodatnih doprinosa radi ostvarivanja prava na staž s povećanim trajanjem. Predloženo je da se ova nejednakost ukloni kroz izmjene posebnog zakona iz tog dijela mirovinskog osiguranja.

„Nova odredba o širenju kruga umirovljenika koji mogu raditi i primati mirovinu je od izuzetne važnosti za obrtnike, na ovaj način se vrednuje njihov rad i pazi na njihov standard te se snažno potiče i podržava obrtništvo, ali i stariji i zaslužni članovi našeg društva. Naravno, uputili smo i niz zahtjeva koji bi dodatno unaprijedili uvjete za život i rad naših obrtnika umirovljenika, koji itekako imaju još mnogo toga dati društvu i gospodarstvu – radne navike, iskustvo, znanje i vještine stečene uslijed nekoliko desetljeća rada te želju da svoj rad nastave i onda kada mnogi zasluženo odmaraju“ističe predsjednik HOK-a Dalibor Kratohvil.

Hrvatska obrtnička komora je također, u interesu svojih članova – obrtnika i malih poduzetnika – pozdravila donošenje Zakona koji će unaprijediti primjenu jedinstvenog sustava zaštite zemljopisnih oznaka za obrtničke i industrijske proizvode na razini Europske unije. Pritom je istaknula zahtjev da se naknade troškova postupka propisuju posebnim propisima, uz poštivanje načela razmjernosti kako visina naknada ne bi predstavljala prepreku za obrtnike kao mikro i male proizvođače. HOK stoga predlaže da se u podzakonskim aktima o naknadama predvide oslobođenja ili smanjene naknade za mikro i male proizvođače, kao i mogućnost elektronske predaje zahtjeva te produženje roka za podnošenje zahtjeva za pokretanje zaštite na EU razini nakon ostvarivanja nacionalnih prava s tri na šest mjeseci.

„Uvažavanjem naših zahtjeva  bi se osiguralo da sustav bude inkluzivan i poticajan za sve obrtnike, u skladu s ciljevima EU propisa o jačanju konkurentnosti tradicionalnih proizvoda. Napominjemo da zaštita zemljopisnog podrijetla povećava konkurentnost malih proizvođača i olakšava im izlazak na inozemna tržišta, stoga financijske i administrativne barijere za ulazak u sustav trebaju biti minimalne“zaključuje predsjednik Kratohvil.

Važnost zaštite oznake zemljopisnog podrijetla za obrtničke i industrijske proizvode bile su tema konferencije koju su u Hrvatskoj obrtničkoj komori organizirali Državni zavod za intelektualno vlasništvo u suradnji s Europskom komisijom i Uredom Europske unije za intelektualno vlasništvo. Glavna tajnica HOK-a Violeta Jelić tom je prilikom istaknula kako će Hrvatska obrtnička komora u suradnji s Državnim zavodom za intelektualno vlasništvo imati veliku ulogu u informiranju proizvođača o postupku registracije te će im biti na raspolaganju da  što lakše prođu kroz postupak i dođu do znaka zemljopisnog podrijetla.

Prijavite se za nastup na 57. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2025. godine

Hrvatska obrtnička komora organizira i sufinancira kolektivan nastup članova HOK-a na 57. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2025., najvećem obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Sloveniji i široj regiji, koji će se održati od 17. do 21. rujna 2025. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju značajna je sajamska manifestacija s oko 1000 izlagača iz 36 država i više od 89.000 posjetitelja iz preko 40 država. Sajam pruža izvrsnu priliku za kvalitetnu prezentaciju proizvoda i usluga, posebno za obrtnike i poduzetnike koji žele izravno kontaktirati s potencijalnim kupcima, ispitati tržišni interes, te otvoriti mogućnosti za izvoz i nova poslovna partnerstva.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam itd.

Osnovne informacije o sajmu:

Naziv sajma i adresa: 57. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2025., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, MOS | Celjski sejem d.d.

Termin održavanja: 17. – 21. 9. 2025.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 18,00 sati

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu “ključ u ruke”. Svaki izlagač, u sklopu priprema za svoju prezentaciju na sajmu, osim izložbenog prostora uređenog prema prijavi i potrebama, dobiva i sljedeće: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb, postavu eksponata na štandu, dežurnu osobu i domaćicu na štandu, najavu nastupa prema sajamskim službama u Celju, sve potrebne informacije te kompletnu logistiku za uspješan sajamski nastup.

Za svoje izlagače Hrvatska obrtnička komora osigurala je izložbeni štand u paviljonu međunarodnih izložbi Celjskog sajma.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50% iznosi 104,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 130,00 EUR/mstandardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 208,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 260,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu – obavezno navesti potreban namještaj na štandu,
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam,
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 12. 8. 2025. godine ili do popune izložbenog prostora.

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb ili putem elektroničke pošte: drazen.horvat@hok.hr.

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, takvu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Pozivaju se zainteresirani obrtnici i poduzetnici da što prije dostave ispunjene prijavne materijale, kako bi stručna služba Komore pravovremeno pripremila njihov nastup na sajmu u Celju.

Za dodatne informacije možete se obratiti na broj telefona: 01/4806 650, Dražen Horvat; elektronička pošta: drazen.horvat@hok.hr .

Iskoristite ovu priliku i predstavite svoje proizvode i usluge na najvažnijem obrtničkom i poduzetničkom sajmu u ovom dijelu Europe – u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Naziv datoteke
Informacija o obradi podataka izlagača HOK-a za 57. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2025. godine.pdf
Prijava izlaganja za 57. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2025._članovi HOK-a.doc
Prijava izlaganja za 57. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2025._tvrtke koje nisu članovi HOK-a.doc

POZIV ZA SUDJELOVANJE NA 3. OBRTNIČKOM SAJMU – 8. lipnja 2025. Slavonski Brod

Obrtnički sajam, treću godinu za redom, održat će se 8. lipnja 2025. godine na otvorenom prostoru, na lokaciji Trg Ivane Brlić Mažuranić, Slavonski Brod.

Organizator sajma je Udruženje obrtnika Slavonski Brod, a suorganizatori: Brodsko-posavska županija, Hrvatska obrtnička komora, Obrtnička komora Brodsko-posavske županije i Grad Slavonski Brod.

Glavni ciljevi sajma:

– promocija obrtništva i jačanje pozicije malih obrtnika kojima će na ovaj način biti omogućena prodaja na jednom mjestu za veliki broj posjetitelja

– prezentacija strukovnih škola i deficitarnih zanimanja

Pozivamo zainteresirane obrtnike da sudjeluju na sajmu i predstave svoj rad, proizvode i usluge!

Za sve obrtnike i dobrovoljne članove Hrvatske obrtničke komore sudjelovanje na sajmu je besplatno.

POZIV ZA SUDJELOVANJE NA 3. OBRTNIČKOM SAJMU – 8. lipnja 2025.

Za dodatne informacije slobodno se obratite Udruženju obrtnika Vukovar koje se nalazi na adresi Dr. Franje Tuđmana 22, Vukovar, na e-mail adresu: uo.vukovar@hok.hr ili telefon: 032 411 995.

Prijavnica za izlagače za sudjelovanje na izložbi –”Jesen U Lici”

Ličko-senjska županija organizira XXVI. po redu gospodarsku manifestaciju pod nazivom „JESEN U LICI“. Manifestacija se tradicionalno održava prvi vikend u listopadu na Trgu Stjepana Radića u Gospiću.

Namjera organizatora Izložbe je prezentirati posebnost i bogatstvo ličkog kraja kao središnjeg brdsko-planinskog prostora u Republici Hrvatskoj te promovirati, kvalitetu i raznolikost izvornih i tradicionalnih proizvoda. Jesen u Lici kroz spoj tradicije, kulture i autentične gastronomije, iz godine u godinu privlači sve veći broj posjetitelja te pridonosi umjetničkom doživljaju Like kao destinacije bogate i diverzificirane turističke i gospodarske ponude.
Očekuje se da će manifestacija ove godine okupiti preko 350 izlagača iz cijele RH i susjednih država, koji će predstaviti proizvode visoke kvalitete karakteristične za područje iz kojeg dolaze.

Manifestaciju će upotpuniti ocjenjivanje sira, meda i rakije, prezentacije starih zanata, izložbe etnografskih zbirki, izložba ličke ovce pramenke, autohtonog goveda buša i konja hrvatski hladnokrvnjak, hrvatski posavac, izložba poljoprivredne mehanizacije te od prošle godine održava se glazbeni festival Lika Fest i brojna druga događanja.

Prijavnica za izlagače za sudjelovanje na izložbi –”Jesen U Lici”
Online prijava