GRAD VUKOVAR OBJAVIO JAVNI POZIV ZA DODJELU BESPOVRATNIH POTPORA PODUZETNICIMA NA PODRUČJU GRADA VUKOVARA ZA 2024. GODINU

Pozivaju se poduzetnici s područja grada Vukovara na podnošenje zahtjeva za dodjelu bespovratnih potpora Grada Vukovara u 2024. godini. Javni poziv sadrži 3 mjere. Bespovratne potpore dodjeljuju se za sufinanciranje troškova nastalih u 2024. (od 1. siječnja). Minimalni iznos bespovratne potpore koji se po pojedinom zahtjevu može dodijeliti je 300,00 eura. Maksimalni iznos bespovratne potpore koji se po pojedinom zahtjevu može dodijeliti je 6.000,00 eura.
Sredstva za provedbu Javnog poziva osigurana su u proračunu Grada Vukovara u ukupnom iznosu od 200.000,00 eura.
Javni poziv je otvoren od 15. ožujka 2024. do utroška sredstava, a najkasnije do 1. lipnja 2024. godine.

Javni poziv i obrasci za podnošenje zahtjeva dostupni su na web stranici Grada Vukovara; www.vukovar.hr ili u gradskom Upravnom odjelu za gospodarstvo, Dr. Franje Tuđmana 1, Vukovar (1. kat, ured 5).

Za sve dodatne informacije i nejasnoće prije same prijave, možete se obratiti Upravnom odjelu za gospodarstvo.

PRILOZI:

Prezentacija Mjera aktivne politike zapošljavanja

Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područni ured Vukovar u suradnji sa Udruženjem obrtnika Vukovar organizira prezentaciju Mjera aktivne politike zapošljavanja iz nadležnosti HZZ-a i vaučera za obrazovanje.

Na prezentaciji će Vas informirati o uvjetima i načinima provedbe mjera aktivne politike zapošljavanja u 2024. godini koje su usmjerene na:

·         poticanje zapošljavanja
·         usavršavanje i prekvalifikacije zaposlenih
·         obrazovanje i osposobljavanje nezaposlenih za potrebe konkretnog radnog mjesta
·         očuvanje radnih mjesta
·         poticanje mobilnosti radne snage.

Tijekom prezentacije dobit ćete i sve važne infomacije o vaučerima za obrazovanje, financijskom instrumentu dodjele javnih sredstava za obrazovanje odraslih te o mjerama zapošljavanja na zelenim i digitalnim radnim mjestima.

Napominjemo kako su u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti osigurana značajna financijska sredstva za poticanje zapošljavanja i cjeloživotnog obrazovanja, a tijekom prezentacije ćete dobiti sve potrebne informacije kako ih možete iskorititi.

Nakon održane prezentacije, predstavnice Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područnog ureda Vukovar će Vam biti na raspolaganju za sva pitanja i nejasnoće. Očekivano trajanje prezentacije je jedan sat, a sudjelovanje je besplatno.

Prezentacija će se održati 14.03.2024.g. u 19 sati u prostorijama Udruženja obrtnika Vukovar na adresi Dr. Franje Tuđmana 22. Molimo da svoj dolazak potvrdite najkasnije do 13.03.2024.g. do 12 sati na e-mail: uo.vukovar@hok.hr ili na broj telefona 032/441-995.

Objavljen program 4. Susreta graditelja u Sisku

Pozivamo vas na 4. Susret graditelja Hrvatske obrtničke komore koji će se održati 1. i 2. ožujka 2024. u Hotelu Panonija u Sisku.

U sklopu programa predviđena su stručna predavanja o novim trendovima u graditeljstvu i kretanjima radne snage, poreznom tretmanu graditeljstva na razini EU-a i slično, kao i panel rasprave s ključnim dionicima u sektoru na teme od središnjeg značaja za ovu granu gospodarstva.

Također, bit će održana svečana dodjela priznanja obrtnicima građevinarima koji su se posebno istaknuli svojim radom u struci i komorskom sustavu.

Domaćin ovogodišnjeg Susreta je Obrtnička komora Sisačko-moslavačke županije, pokrovitelj je Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine. Generalni sponzor susreta je Sika Croatia d.o.o., dok su sponzori Mapei Croatia d.o.o., Samoborka, Wienerberger Hrvatska, Baumit, Teknoxgroup Hrvatska, BIT promet i Milwaukee. 

Program Susreta možete pronaći ovdje.

Besplatni webinar „Sve što trebate znati o napojnicama“

Pozivamo vas na besplatni webinar „Sve što trebate znati o napojnicama“ koji će se održati u petak 23. veljače 2024. s početkom u 15 sati.

Naime, od 1. siječnja 2024. primjenjuje se novi model fiskalizacije napojnica kao mogućnost za sve one koji u okviru svojih djelatnosti primaju napojnice (npr. ugostitelji, frizeri, kozmetičari, taksisti itd.). Uvođenje mogućnosti naplate napojnica kartičnim putem ovisi o odluci svakog obrtnika i nije obavezno.

Predavanje će održati predsjednica Sekcije računovođa HOK-a Đurđica Mostarčić koja će govoriti o tome tko može primati napojnice, kako ih pravilno prijaviti Poreznoj upravi, kako se, kada i komu mogu isplatiti i drugim bitnim informacijama koje su relevantne za ovu temu.

Webinar ćete moći pratiti uživo putem naše službene Facebook i YouTube stranice.

Poziv za prijave na Državno prvenstvo frizera i kozmetičara te Školsko natjecanje frizera Hrvatske

Ceh frizera i kozmetičara Hrvatske obrtničke komore u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom organizira događanje Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara HOK-a.

Ova beauty manifestacija održat će se od 8. do 10. ožujka 2024. godine kao sastavni dio jubilarnog 25. sajma BEAUTY&HAIR EXPO ZAGREB 2024. te će pružiti uvid u najnovije trendove i izazove koji oblikuju ovu industriju.

U sklopu višednevnog događanja održat će se Državno prvenstvo frizera i kozmetičara, ali i natjecanja za učenike strukovnih škola te niz zanimljivih panela i rasprava – programi koji će privući najbolje domaće talente iz frizerskog i kozmetičkog svijeta, pružajući im priliku da pokažu svoje vještine i kreativnost.

Posebno ističemo i pozivamo sve zainteresirane natjecatelje da se prijave na Državno prvenstvo frizera i kozmetičara.

Propozicije i dokumente za prijavu možete pronaći na dnu ove stranice.

Za sve informacije o događaju pratite našu web stranicu, a sva pitanja možete postaviti putem e-mail adrese: majstoriljepote@hok.hr.

Kako do ulaznice – provjerite ovdje.

U Tuhelju okupljanje nekoliko stotina hrvatskih ugostitelja i turističkih djelatnika

Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore najbrojniji je domaći stručni skup ugostitelja i turističkih djelatnika, a ove godine se održava 35. put, u Termama Tuhelj od 26. do 28. studenoga 2023. godine. Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, a pokrovitelji i partneri događanja su Ministarstvo turizma i sporta Republike Hrvatske, Krapinsko-zagorska županija i Hrvatska turistička zajednica.

Cilj godišnjeg okupljanja jest iznošenje aktualne problematike u sektoru, razmjena mišljenja različitih dionika i njihovih specifičnih perspektiva te pronalaženje rješenja i modela unapređenja poslovanja hrvatskih ugostitelja i turističkih djelatnika. Tako će u panel raspravama i stručnim predavanjima sudjelovati predstavnici državnih tijela, stručnjaci i dionici iz ugostiteljsko-turističkog sektora, a neke od tema koje će biti obrađene na ovogodišnjem Kongresu su nedostatak kvalificirane radne snage i nužnost rada na razvoju ljudskih potencijala u cilju stvaranja preduvjeta za zapošljavanje i zadržavanje kvalitetne radne snage, novosti vezane uz zakonodavstvo i porezna rasterećenja u ugostiteljstvu, ali i pregled trenutnog stanja u sektoru i potencijal gastronomije u stvaranju prepoznatljivog turističkog proizvoda kontinentalne Hrvatske.

Fokus ovogodišnjeg stručnog događanja će svakako biti problem radne snage kojemu će se pristupiti iz niza različitih perspektiva, pa će se tako razgovarati o poreznoj reformi te njezinom utjecaju na plaće i poslovanje u ugostiteljstvu i turizmu, unapređenju stručnog obrazovanja i programa usavršavanja, unapređenju zakonodavnog okvira za lakše i brže zapošljavanje stranih radnika, prilikama za razvoj koje dolaze iz EU fondova, ali i o najčešćim prekršajima i povredama zakonskih propisa te prevencijama istih. U panelu koji će se baviti razvojnim potencijalima turističke ponude kontinentalne Hrvatske sagledat će se do sada poduzete, ali i planirane aktivnosti usmjerene na razvoj iste, s naglaskom na gastronomsku ponudu i zaštićene poljoprivredno prehrambene proizvode kao temelje uspjeha lokalnog turizma.

„Hrvatski ugostitelji i turistički djelatnici ključni za stvaranje i održavanje statusa Hrvatske kao svjetske turističke velesile. Ovaj Kongres je zato svake godine izuzetno važan, na jednom mjestu okupimo sve koji mogu dati svoj doprinos u jačanju naše turističke ponude, što je temeljni cilj ovog stručnog skupa već 35 godina. Također, svake godine Kongres posjećuje više stotina sudionika, što potvrđuje relevantnost događanja i aktualnost tema koje obrađuje, ali i snagu našeg Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika. Pozivam kolege da se uključe u što većem broju i doprinesu razmjeni mišljenja i stavova, definiranju problema i pronalaženju rješenja koja će unaprijediti naše poslovanje, ali i turizam te cijelo gospodarstvo Hrvatske“naglašava predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dalibor Kratohvil, i sam ugostitelj i turistički djelatnik.

Sve informacije važne za sudjelovanje na Kongresu nalaze se na poveznici.

Obrtnički fokus

Hrvatska obrtnička komora organizira “1. Obrtnički fokus – Zakon o trgovini”, prvi u nizu tematskih okruglih stolova koji će raspraviti ključne izazove i trendove u obrtničkom sektoru. Ovaj koncept usmjeren je na povećanje interesa za pitanja koja utječu na obrtnike, a prvi okrugli stol održat će se 11. listopada u 10:30 sati u Velikoj dvorani Hrvatske obrtničke komore.

Glavna tema prvog Obrtničkog fokusa bit će aktualnosti u sektoru trgovine, s posebnim naglaskom na izazove Zakona o trgovini i ograničenja rada nedjeljom. Obrtnici će imati priliku zajednički analizirati utjecaj zakonodavstva na sektor te razmotriti mogućnosti i izazove koje donose promjene.

Cilj ove sektorske rasprave nije samo identificirati probleme, već potaknuti razmjenu iskustava i ideja. Hrvatska obrtnička komora želi stvoriti dinamično okruženje u kojem će obrtnici moći artikulirati svoje potrebe te zajedno s relevantnim dionicima pronaći konkretna rješenja koja će unaprijediti radne uvjete obrtnika i doprinijeti prosperitetu hrvatskog obrtništva.

Na okruglom stolu sudjelovat će relevantni panelisti: Sanja Smoljak Katić, direktorica Sektora za trgovinu pri HGK; Denis Čupić, predsjednik Udruge trgovine i logistiku; Mirko Budimir, dopredsjednik HUP-Udruge trgovine (predstavnik malih trgovaca); Zlatica Štulić, predsjednica Sindikata trgovine Hrvatske; Adolf Cvanicger, potpredsjednik HOK-a; Darko Knežević, član Predsjedništva HOK-a; Josip Smoljan, predsjednik Ceha trgovine HOK-a i Ivica Ćudina, predsjednik Ceha za trgovinu i cvjećarstvo OK Splitsko-dalmatinske županije.

“Obrtnički fokus” postat će redoviti tematski okrugli stol, svaki posvećen određenoj temi ili trendu u obrtničkom sektoru. Svaki događaj okupit će vodeće stručnjake, iskusne obrtnike i predstavnike relevantnih institucija kako bi zajedno raspravljali o problemima, potrebama i prilikama u sektoru.

Sudjelovanje na ovom okruglom stolu je besplatno, a dolazak je moguće potvrditi putem e-maila: publicrelations@hok.hr. Hrvatska obrtnička komora poziva sve zainteresirane da se pridruže i aktivno sudjeluju u oblikovanju budućnosti hrvatskog obrtništva.

Poziv na online ARC2 radionicu: GDPR – Obrada i zaštita osobnih podataka u radnim odnosima

Pozivamo vas na online ARC2 radionicu: GDPR – Obrada i zaštita osobnih podataka u radnim odnosima, koja će se održati u četvrtak 12. listopada 2023. godine.

Svi voditelji i izvršitelji obrade, bez obzira na djelatnost, obrađuju osobne podatke svojih zaposlenika i suradnika.

Podaci radnika obrađuju se u svrhe ispunjenja zakonskih obveza poslodavca, ispunjenja prava i obveza iz ugovora o radu i radnog odnosa, ostvarenja legitimnih interesa poslodavca i dr.

Obrada podataka radnika započinje objavom oglasa za slobodno radno mjesto ili prikupljanjem otvorenih zamolbi zainteresiranih kandidata, a traje i nakon prestanka radnog odnosa. Za čitavo to vrijeme nužno je osigurati zakonitost obrade i primjereno štititi podatke, ali i privatnost radnika.

Ova besplatna radionica koja se održava u okviru ARC2 projekta obuhvaća pregled obaveza iz Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)  u svim najvažnijim procesima obrade osobnih podataka u radnom odnosu  i mnoštvo praktičnih primjera te pregled sudske prakse i odluka nadzornih tijela.

Namijenjena je prvenstveno mikro, malim i srednjim poduzetnicima i obrtnicima, ali i svim ostalim zainteresiranim poslodavcima/organizacijama/službenicima za zaštitu podataka.

Održat će se 12. listopada 2023. (četvrtak) u razdoblju od 10:00 – 13:00 sati.

Registracija za sudjelovanje je obavezna. Prijaviti se možete na: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/zastita-op-radnika-ARC2

Sadržaj:

  • Obrada podataka u postupku zapošljavanja – natječaji, otvorene zamolbe, online platforme, agencije za zapošljavanje
  • Načelo transparentnosti – sadržaj i način informiranja radnika o obradi podataka
  • Primjerena pravna osnova za obradu podataka radnika – ugovor, zakonska obveza poslodavca, legitimni interes i dr.
  • Privola u radnom odnosu – primjerenost, zakonitost, primjeri
  • Obrada posebnih kategorija osobnih podataka – podaci o zdravlju, invalidnosti, vjeroispovijesti, članstvu u sindikatu, rezultati psiho testa, potvrde o nekažnjavanju i dr.
  • Nužna dokumentacija – uvjerenja, diplome, identifikacijski dokumenti, preslike dokumenata
  • Evidencija aktivnosti obrade – obvezan sadržaj i primjeri tipičnih obrada u radnom odnosu
  • Uvjeti dopuštenosti nadzora radnika – kontrola prolaska, snimanje telefonskih poziva, GPS sustav, nadzor korištenja službenih mobitela, računala, e-pošte i Interneta i dr.
  • Video nadzor službenih prostora – pravna osnova, obvezna dokumentacija, informiranje radnika
  • Obrada biometrijskih podataka – pravni okvir, primjeri
  • Procjena učinka na zaštitu podataka (DPIA) – primjeri visokorizičnih obrada
  • Rokovi čuvanja osobnih podataka – zakonski rokovi, određivanja drugih rokova pohrane
  • Ispunjavanje prava radnika i bivših radnika – procedura za ispunjavanje zahtjeva, identifikacija ispitanika, rokovi
  • Obveze radnika – čuvanje povjerljivosti, primjeri izjava o povjerljivosti i ugovornih odredbi
  • Odnosi s izvršiteljima obrade – obvezne sastavnice ugovora i primjeri izvršitelja u radnom odnosu
  • Dostava osobnih podataka trećim stranama – javna i druga nadležna tijela
  • Korporativna kultura i privatnost radnika – javne objave,  „djelatnik mjeseca“, isticanje fotografije radnika na prodajnom mjestu, timska druženja i dr.
  • Primjerene mjere zaštite dokumentacije i IT sustava – primjeri zaštitnih mjera
  • Prijenos podataka u treće zemlje – primjeri prijenosa, zaštitne mjere
  • Odgovornosti službenika za zaštitu osobnih podataka u obradama koje se odnose na radni odnos
  • Pregled odluka i mišljenja Suda EU, Europskog suda za ljudska prava, nacionalnih sudova i nadzornih tijela
  • Druge posebnosti (pravo na pristup informacijama, EU projekti, učenička praksa, studentski rad i dr.)

2. Jesenska metamorfoza u Nijemcima – Vodomar”

U organizaciji Sekcije cvjećara Hrvatske obrtničke komore, uz pokroviteljstvo Općine Nijemci te pod vodstvom Blaženke Omrčanin održat će se 2. Jesenska metamorfoza u Nijemcima – Vodomar”.  Tema izložbe je ptica Vodomar, koji je poslužio kao inspiracija sa svojim predivnim bojama na tijelu. Vodomar obitava uz rijeke stajaćice i rijeke koje sporo teku, upravo kao i rijeka Bosut, koja je uz samo izletište Sopotac, gdje će cvjećari iz cijele Republike Hrvatske aranžirati razne instalacije koje će „oživjeti“ cvijećem i raznim biljkama.

Otvorenje izložbe održat će se u petak 29.9.2023. godine u 13:00 sati na izletištu Sopotac. Cjelokupni program manifestacije od 29.9.2023. do 1.10.2023. godine nalazi se na plakatu.

Izvor naslovne fotografije: novosti.hr

„Dani obrtništva u Vukovaru“

„Dani obrtništva u Vukovaru“ manifestacija je koju Udruženje obrtnika Vukovar organizira od 2016. godine, a na kojoj sudjeluju članovi Hrvatska obrtnička komora – HOK, odnosno županijskih obrtničkih komora i udruženja obrtnika. Obrtnici iz svih krajeva Republike Hrvatske dolaze u Grad Vukovar i zajedno s vukovarskim obrtnicima promoviraju obrtništvo kroz gastro manifestaciju “Okusi hrvatske”.

Manifestacija „Okusi hrvatske” održat će se u subotu 23.09. od 16 sati u centru Grada Vukovara, a dragi nam gosti predstavljaju sebe i krajeve iz kojih dolaze kroz pripremu raznih autohtonih jela koja će se podijeliti posjetiteljima manifestacije.

Dobro došli!

Visit Vukovar – Turistička zajednica grada Vukovara
16. VUKOVARSKI ETNO SAJAM