Novi partner Hrvatske obrtničke komore Salve Regina – Marija Bistrica d.o.o.
U okviru projekta HOK Obrtnik plus, Hrvatska obrtnička komora potpisala je Sporazum s tvrtkom Salve Regina – Marija Bistrica d.o.o. koja svim članovima Hrvatske obrtničke komore i njihovim obiteljima nudi popust na sve smještajne pakete i redovan cjenik smještaja u Bluesun Hotelu Kaj u Mariji Bistrici te na all inclusive usluge u turističkom naselju Sagitta u Omišu.
Detaljnije informacije o pogodnostima i ugovaranju istih možete pronaći na sljedećoj poveznici.
(Izvor: HOK)
Hennlich industrijska tehnika d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u sklopu projekta HOK Obrtnik plus
U okviru projekta HOK Obrtnik plus, Hrvatska obrtnička komora potpisala je Sporazum s novim partnerom – Hennlich industrijskom tehnikom d.o.o. Svim članovima Hrvatske obrtničke komore, tvrtka Hennlich nudi pogodnost na kupnju strojeva i opreme za čišćenje odvodnih cijevi i kanalizacije, kamere i uređaje za detekciju i snimanje odvodnih cijevi i kanalizacije, profesionalne alate za ugradnju, održavanje i AC/rashladnu tehnologiju, sve vrste ventila, manometre i termometre, mjernu opremu, zračne hladnjake, izmjenjivače topline, hidrauličke brtve te servis svih vrsta pumpi za vodu.
Detaljnije informacije o pogodnostima i ugovaranju istih možete pronaći na sljedećoj poveznici.
Obrtnici, uključite se u projekt „Hrvatska turistička kartica“
Odlukama o uvođenju Mjere za poticanje potrošnje u ugostiteljstvu i turizmu u Republici Hrvatskoj, Vlada Republike Hrvatske i Ministarstvo turizma uveli su Hrvatsku turističku karticu kao gospodarsku mjeru za poticanje domaćih turističkih kretanja i potrošnje u hrvatskom ugostiteljstvu i turizmu.
U mjeru su uključene i poslovne banke, koje su se javile na Javni poziv Ministarstva turizma, a prva koja je spremna za izdavanje kartica od početka srpnja je Hrvatska poštanska banka, dok će se ostale priključiti u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim odlukama.
Na web stranici svi zainteresirani obrtnici odnosno pružatelji ugostiteljskih i turističkih usluga mogu besplatno oglašavati i dodatne popuste https://www.hrvatskaturistickakartica.hr/ , osigurati bolju vidljivost i promidžbu objekta i/ili usluga i na taj način sudjelovati u poticanju domaćeg turizma.
Hrvatska turistička kartica platni je instrument kojim se potiče potrošnja u ugostiteljstvu i turizmu u Republici Hrvatskoj, a kojom se omogućuje i zaposlenicima pristupačniji odmor kroz povećanje primitaka po osnovi rada i isplatu naknade za podmirivanje troškova ugostiteljskih, turističkih i drugih usluga namijenjenih odmoru radnika. Ta je naknada predviđena u iznosu do 2.500,00 kuna godišnje, kao neoporeziv primitak na koji se ne plaća porez na dohodak.
Plaćanja Hrvatskom turističkom karticom mogu se obavljati putem POS aparata za slijedeće usluge i to prema slijedećim skupinama djelatnosti iz Nacionalne klasifikacije djelatnosti:
– 55 Smještaj
– 56 Djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića
– 77.34 Iznajmljivanje i davanje u zakup (leasing) plovnih prijevoznih sredstava
– 79.1 Djelatnosti putničkih agencija i organizatora putovanja (turoperatora) na području Republike Hrvatske
Više informacija o Hrvatskoj turističkoj kartici, možete pronaći stranicama Ministarstva turizma https://mint.gov.hr/, dok je za dodatne upite otvorena i e-mail adresa hrvatska.turisticka.kartica@mint.hr . (Izvor: HOK)
Nacionalni Stožer donio odluku o ograničavanju svadbenih svečanosti
Nacionalni Stožer donio je odluku o uvođenju nužne epidemiološke mjere ograničavanja svadbenih svečanosti koje se mogu održavati samo u krugu najuže obitelji. Ta mjera stupa na snagu 20. srpnja 2020. godine, a trajat će do 04. kolovoza 2020. godine.
(Izvor: vusz.hr)
Fond za obnovu i razvoj grada Vukovara – JAVNI POZIV za podnošenje prijedloga projekata za financiranje u okviru Programa sufinanciranja gospodarskih projekata u Vukovaru 2020.
Predmet ovog javnog poziva je prikupljanje prijava za odabir korisnika bespovratnih sredstava iz Programa sufinancirana gospodarskih subjekata utvrđenih u proračunu Fonda za obnovu i razvoj Grada Vukovara za 2020. godinu.
Poziv je otvoren od 15. srpnja 2020. godine i to do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 13.08.2020. godine. Ugovaratelj zadržava pravo ne dodijeliti sva raspoloživa sredstva.
Više informacija potražite na stranicama Fonda: http://fond-vukovar.hr/vijesti/2020/07/15/javni-poziv-financiranje-u-okviru-programa-sufinanciranja-gospodarskih-projekata-u-vukovaru-2020
(Izvor: fond-vukovar.hr)
Informacija vezana uz otkazivanje 53. Međunarodnog obrtničkog i poduzetničkog sajma u Celju 2020. godine
Hrvatska obrtnička komora primila je službenu obavijest Celjskog sajma da se otkazuje 53. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2020., planiran za termin održavanja od 16. do 20. rujna 2020. godine.
Organizatori sajma kao razlog otkazivanja sajma navode pandemiju koronavirusa, prateća ograničenja u organizaciji sajma i nemogućnost dolaska izlagača i posjetitelja iz pojedinih država svijeta pogođenih pandemijom koronavirusa radi statusa na granici prema Republici Sloveniji, tako da su organizatori odlučili kvalitetno pripremiti izložbu u 2021. godini i otkazati ovogodišnju sajamsku priredbu.
Sljedeći Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2021. godine planira se u rujnu sljedeće godine o čemu će Hrvatska obrtnička komora pravovremeno informirati obrtnike i poduzetnike.
(Izvor: HOK)
Obavezno nošenje maski za lice za djelatnike Hrvatske obrtničke komore i stranke koje primaju
Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o dopuni Odluke o nužnoj mjeri obaveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski za vrijeme trajanje epidemije bolesti COVID-19.
Ona se odnosi na obavezno nošenje maski u trgovačkim društvima, ustanovama i institucijama pri radu sa strankama, a isto važi i za zaposlenike u uslužnim djelatnostima u kojima se dolazi u bliski kontakt s klijentima.
Sukladno donesenoj Odluci zaposlenici Hrvatske obrtničke komore obavezno će pri radu sa strankama koristiti masku za lice ili medicinsku masku, a isto je obavezno i za stranke.
Odluku o dopuni Odluke o nužnoj mjeri obaveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski za vrijeme trajanje epidemije bolesti COVID-19 u cijelosti možete pročitati OVDJE kao i ODLUKU.
Ova Odluka se primjenjuje od 15. srpnja 2020. godine.
Nova mjera za očuvanje radnih mjesta u kriznim djelatnostima Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje za srpanj i kolovoz 2020. godine
Hrvatski zavod za zapošljavanje objavio je uvjete za potpore za očuvanje radnih mjesta u kriznim djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID-19) za srpanj i kolovoz 2020. godine. Potporu od 4000 HRK po radniku moći će dobiti poslodavci iz sektora:
– Prijevoz i skladištenje – prvenstveno prijevoz putnika i to kopnom
– Djelatnosti pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane i pića
– Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti –putničke agencije,
organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
– Umjetnost, zabava i rekreacija samo kreativne, umjetničke i zabavne
djelatnosti, zabavne i rekreacijske djelatnosti i proizvodnja i prikazivanje filmova i video filmova, djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa te distribucija istih
– Organizatori kulturnih, poslovnih i sportskih događanja, organizatori
sajmova i vjenčanja, te prateće djelatnosti poput tvrtki za najam opreme, audio i video snimanje, prodaju ulaznica, najam dvorana te ostale tvrtke koje većinu svojih prihoda ostvaruju od događanja i javnih okupljanja
Kriterij za ostvarivanje potpore je pad prihoda za najmanje 60% u odnosu na lipanj 2019. godine te pad od 60% u srpnju za dobivanje potpore za kolovoz.
Obrtnici su oslobođeni obveze plaćanja doprinosa za iznos sufinancirane neto plaće. Uvjeti i potrebna dokumentacija nalaze se ovdje.
Nova ODLUKA stožera za civilnu zaštitu
Navedenom Odlukom uvode se nužne mjere koje moraju ispuniti organizatori svih okupljanja s više od sto osoba. Organizatori koji na okupljanju očekuju više od sto sudionika obvezni su Županijskom centru 112 dostaviti obavijest o održavanju okupljanja najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja.
Organizatori koji su okupljanje prijavili sukladno Zakonu o javnom okupljanju nisu dužni dostavljati ovu obavijest. Također, svi organizatori okupljanja s više od sto sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika, kako bi se u slučaju da se ustanovi da je netko od sudionika bio zaražen virusom SARS – CoV-2, što efikasnije moglo spriječiti širenje bolesti.
Kontrolu provođenja Odluke, kao i pridržavanja preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, provodit će timovi sastavljeni od inspektora civilne zaštite i policijskih službenika.
Odluku i popis županijskih centara možete pogledati na sljedoćoj poveznici.
(Izvor: HOK)