Reaktivirane mjere aktivnog zapošljavanja – potpore za samozapošljavanje i proširenje poslovanja

Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje donijelo je odluku o stavljanju van snage Odluke o privremenoj obustavi dijela programa mjera aktivne politike zapošljavanja iz nadležnosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u 2020. godini koja je donesena na sjednici Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda za zapošljavanje dana 20.03.2020. Upravno vijeće također je donijelo odluku o izmjenama i dopunama Uvjeta i načina korištenja sredstava za provođenje mjera aktivne politike zapošljavanja u 2020. godini.


Potpora za samozapošljavanje

Kod potpore za samozapošljavanje izmjene se odnose na trajanje mjere, pa tako prema novim uvjetima ugovorno razdoblje traje 24 mjeseca u odnosu na dosadašnjih 12. Korisnici potpore su obavezni u prvih 12 mjeseci mjere opravdati potporu, a drugih 12 mjeseci održavati poslovnu aktivnost uz samostalno podmirivanje obveza doprinosa.

Izmijenjene su i prihvatljive djelatnosti i visina subvencije. Naime, iznos potpore male vrijednosti za samozapošljavanje određuje se prema budućoj djelatnosti poslovnog subjekta, a u skladu s Nacionalnom klasifikacijom djelatnosti (NKD 2007.). Potpora za samozapošljavanje može se dodijeliti za dvije skupine korisnika i to u iznosima od 75.000,00 – 100.000,00kn ovisno o djelatnosti. Za obje skupine korisnika moguće je odobriti i dodatnih 10.000 kn za jedan poslovni subjekt, ukoliko se potpora za samozapošljavanje kombinira s osposobljavanjem na radnom mjestu.

Potpora za samozapošljavanje može se dodijeliti u manjem iznosu od traženog ukoliko se radi o djelatnostima koje ne zahtijevaju visoka početna ulaganja.

Potpora za samozapošljavanje ne može se odobriti za djelatnosti koje su neprihvatljive za financiranje:

  • (A) Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo (odjeljci: 01-03)
  • (G) Trgovina na veliko i na malo; popravak motornih vozila i motocikala (odjeljak 47.99 Ostala trgovina na malo izvan prodavaonica, štandova i tržnica – odnosi se na zastupanje u prodaji
  • raznovrsnih proizvoda poput prodaje od vrata do vrata, provizijske prodaje, akviziterstva)
  • (K) Financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja (odjeljci: 64-66)
  • (L) Poslovanje nekretninama (odjeljak 68)
  • (M) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (odjeljak 69.1 pravne djelatnosti)
  • (N) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti:
    • 77 Djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup
    • 78 Djelatnosti zapošljavanja
    • 79 Putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
  • (R) Umjetnost, zabava i rekreacija: 93.19 Ostale sportske djelatnosti
  • Sve djelatnosti sezonskog karaktera te djelatnosti vezane isključivo uz turističku sezonu

Zahtjevi za dodjelu potpore zaprimaju se najkasnije do 31.10.2020., odnosno do iskorištenja sredstava.

Iznosi potpora za udruživanje u poslovne subjekte variraju od 130.000,00 – 320.000,00kn te se u slučaju korištenja osposobljavanja na radnom mjestu iznos povećava za 10.000,00 kn. Prije ocjenjivanja zahtjeva nužno je da je tražena dokumentacija je potpuna i troškovnik u skladu s popisom prihvatljivih troškova. U suprotnom, od podnositelja zahtjeva se traži dopuna dokumentacije. Svaki zahtjev se ocjenjuje po principu bodovanja na način da su različitim elementima pridruženi unaprijed određeni rasponi bodova. Najveći broj bodova koje je moguće ostvariti je 26, dok je bodovni prag za pozitivnu ocjenu zahtjeva 16 odnosno 18 bodova (ovisno o mjestu prebivališta korisnika/budućeg sjedišta poslovnog subjekta). O konačnoj ocjeni podnositelji zahtjeva se obavještavaju pisanim putem. Osobe koje namjeravaju preuzeti poslovni subjekt/postojeće poslovanje kroz novi subjekt od člana obitelji ne mogu ostvariti potporu kao ni osobe koje traže potporu i namjeravaju registrirati trgovačko društvo, a imaju ovrhu po privatnim računima čiji iznos prelazi 20% iznosa tražene potpore.

Najviši iznos potpore predviđen je za djelatnosti koje su visoko radno intenzivne i nedostajuće na tržištu poput prerađivačke industrije i svih djelatnosti u građevinarstvu. Ukinut je regionalni karakter mjere u smislu iznosa potpore, ali je kroz obrazac ocjenjivanja postignuto dodatno vrednovanje projekata koji dolaze iz najnerazvijenijih jedinica lokalne samouprave. Radi omogućavanja bolje iskoristivosti potpore za korisnike uvedena je isplata potpore u jednokratnom iznosu.


Potpora za proširenje poslovanja

Izmjene se kao i kod potpore za samozapošljavanje odnose na iznos potpore male vrijednosti za proširenje poslovanja koji se određuje se prema budućoj djelatnosti poslovnog subjekta, a u skladu s Nacionalnom klasifikacijom djelatnosti (NKD 2007.) i to od 55.000,00 – 75.000,00kn.

Potpora za proširenje poslovanja ne može se odobriti za djelatnosti koje su neprihvatljive za financiranje:

  • (A) Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo (odjeljci: 01-03)
  • (G) Trgovina na veliko i na malo; popravak motornih vozila i motocikala (odjeljak 47.99 Ostala trgovina na malo izvan prodavaonica, štandova i tržnica – odnosi se na zastupanje u prodaji raznovrsnih proizvoda poput prodaje od vrata do vrata, provizijske prodaje, akviziterstva)
  • (K) Financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja (odjeljci: 64-66)
  • (L) Poslovanje nekretninama (odjeljak 68)
  • (M) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (odjeljak 69.1 pravne djelatnosti)
  • (N) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti:
  • 77 Djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing)
  • 78 Djelatnosti zapošljavanja
  • 79 Putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
  • (R) Umjetnost, zabava i rekreacija: 93.19 Ostale sportske djelatnosti
  • Sve djelatnosti sezonskog karaktera te djelatnosti vezane isključivo uz turističku sezonu

Zahtjevi za dodjelu potpore zaprimaju se najkasnije do 31.10.2020., odnosno do iskorištenja sredstava.

Isplata sredstava vršit će se jednokratno, u roku 30 dana od dana potpisa ugovora, a po dostavi instrumenata osiguranja naplate (bjanko zadužnica) od strane podnositelja zahtjeva.

Više na: https://www.hzz.hr/novosti-priopcenja/nove-mjere-samozaposljavanje-skracenje-radnog-vremena-i-ocuvanje-radnih-mjesta-za-mikropoduzetnike.php

Potpore za samozapošljavanje

Potpora za očuvanje radnih mjesta – skraćivanje radnog vremena

Cilj mjere skraćivanja radnog vremena jest očuvati radna mjesta kod poslodavaca kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovane koronavirusom došlo do privremenog smanjenja opsega posla.
Potporu mogu koristiti poslodavci koji obavljaju gospodarsku djelatnost te zapošljavaju 10 i više radnika. Ciljanu skupinu radnika čine radnici zaposleni na puno radno vrijeme kod poslodavca, bez obzira je li radnik zaposlen na određeno ili neodređeno vrijeme, ali ne i vlasnici.

Mjera traje od 1. lipnja do 31. prosinca 2020. Potpora se dodjeljuje za privremeno uvođenje punog radnog vremena radnika u trajanju kraćem od mjesečnog fonda sati, ali ne kraćem od polovice mjesečnog fonda sati, u visini najviše do 2.000 kn mjesečno neto po radniku.
Poslodavac je dužan obračunati i isplatiti doprinose iz i na iznos potpore koju isplaćuje radniku, a prema odobrenoj potpori Zavod će izvršiti i povrat obračunatih i uplaćenih doprinosa iz i na osnovicu temeljem podatka Porezne uprave iz Obrasca JOPPD Propisane kriterije i druge uvjete za ostvarivanje prava na potporu možete pogledati OVDJE.

Dan Hrvatske obrtničke komore – dan svih obrtnika u Republici Hrvatskoj: 26. obljetnica obnove organiziranog obrtništva u Hrvatskoj

Dan Hrvatske obrtničke komore obilježava se 1. srpnja. Sjećamo se tada 1994. godine, kada je na isti dan održana Obnoviteljska skupština Hrvatske obrtničke komore. Hrvatski obrtnici odlučili su da moraju imati instituciju koja će predstavljati interese obrtnika – nositelja i pokretača gospodarstva. Već 26 godina Hrvatska obrtnička komora brine o zaštiti i unaprjeđenju prava obrtnika. 

Nažalost ove godine, zbog epidemiološke situacije i važećih preporuka, nismo u mogućnosti promocijom majstora i dodjelom priznanja zaslužnim obrtnicima obilježiti ovaj za obrtništvo važan dan kao što smo to činili svih dosadašnjih godina. 

No i tijekom krize izazvane pandemijom koronavirusa u Hrvatskoj obrtničkoj komori činili smo sve kako bi se obrtnicima omogućio opstanak na tržištu. Utjecali smo na donošenje povoljnijih uvjeta poslovanja i zalagali se da korištenje mjera za očuvanje radnih mjesta bude dostupno svim obrtnicima, osobito misleći na one najmanje i najranjivije. Izborili smo se da obrtnik ima ista prava kao i radnik.

Posao je to koji često ostaje u sjeni, a u zadnjih 26 godina institucionaliziranog djelovanja ishodili smo niz dobrih stvari za naše obrtnike na koje smo jako ponosni. Neki naši zahtjevi tražili su vrijeme, ali nismo odustajali jer smo smatrali da oni za obrtnike znače opstanak. Prijedlozi zakona često se pišu bez upliva struke, bez uvida u stvarno stanje na terenu, stoga je Komora često intervenirala da ukaže na apsurde u propisima.  Nije to lagan zadatak. Iziskuje dobru argumentaciju  i upornost da resorne institucije uvaže prijedloge.

Ponosni smo na sve prijedloge koji su na kraju bili uvaženi jer znamo koliko oni olakšavaju rad obrtnika i poboljšavaju njihov status.

Jedina smo institucija koja vodi posebnu brigu o strukovnom obrazovanju, a ono je temelj za izgradnju jakog i zdravog obrtništva, na kojem će počivati isto takvo gospodarstvo. Uz strukovno obrazovanje na srednjoškolskoj razini, brinemo o cjeloživotnom obrazovanju obrtništva te provodimo majstorske ispite koji su dokaz izvrsnosti u zanimanju. Majstori su ti u čijim rukama leži velika odgovornost prijenosa znanja i vještina na učenike, što je ključ za kvalitetno obrtništvo.

Naši obrtnici ove su godine teško pogođeni posljedicama pandemije koronavirusa, a kriza koja je zahvatila cijeli svijet za hrvatske je obrtnike osobito teška jer dolazi tek dvije godine nakon postupnog izlaska iz izrazito dugotrajne gospodarske krize.

Stoga Hrvatska obrtnička komora traži od svake nove vlasti da prihvati zahtjeve obrtnika što prije i da ih u što većoj mjeri i riješi. Zalaganjem Hrvatske obrtničke komore, a osobito samih obrtnika kroz strukovni rad u sekcijama i cehovima, upornošću i ustrajanjem na partnerstvu, veliki dio prijašnjih zahtjeva uspješno je riješen, čime su poboljšani uvjeti poslovanja, a obrtnicima ostvarene znatne uštede. Troma i inertna administracije je ta koja krade ono što je hrvatskom obrtništvu najvažnije – vrijeme, koje je trebalo biti utrošeno u unaprjeđenje poslovanja i stvaranje konkurentnosti za zahtjevno tržište.

Uzimajući u obzir važnost i snagu gotovo 90.000 obrtnika i 100.000 radnika, vjerujemo da će i sljedeći prijedlozi biti putokaz Vladi Republike Hrvatske prilikom određivanja prioriteta i izazova s kojima se treba što prije suočiti, kako bi obrtništvo i dalje bilo jedan od temelja gospodarstva te kako bi se razvijalo i stvaralo prilike za nova radna mjesta.

Obrtnici poručuju budućoj Vladi RH:

1. Osigurajte uvjete lakšeg poslovanja – obrtnici znaju, mogu i žele raditi

2. Uključite obrtnike u donošenje odluka o obrtništvu – Hrvatska obrtnička komora svakodnevno je na terenu s obrtnicima

3. Zaustavite iseljavanje mladih ljudi – razvoj obrtništva izuzetno je bitan za budućnost gospodarstva Republike Hrvatske

4. Pripremite realan i ostvariv plan za iduću kriznu situaciju – ne planirati znači izgubiti vrijeme i novac

5. Potičite digitalizaciju i korištenje EU fondova u obrtništvu – Hrvatska je zemlja velikog potencijala

I za kraj – Hrvatska obrtnička komora, kuća je svih obrtnika. Vrijeme koje je pred nama nosi neizvjesnost. Ali ono što je izvjesno je obrtničko zajedništvo. Zajedništvom postajemo snaga koju nitko ne može zanemariti i sugovornik kojeg će svaka vlast uvažiti. Izgradili smo ravnopravno partnerstvo s institucijama, koje je zalog bolje budućnosti obrtništva. Tim putem nastavljamo – uporno, odlučno i marljivo, baš onako kako to rade obrtnici. 

(Izvor: HOK)

Potpore HZZ-a za očuvanje radnih mjesta za srpanj za mikropoduzetnike

Hrvatski zavod za zapošljavanje objavio je uvjete za srpanjske potpore za očuvanje radnih mjesta za mikropoduzetnike. 


Potporu od 2000 HRK po radniku moći će dobiti poslodavci koji zapošljavaju do 10 radnika, uključujući vlasnike obrta koji potporu mogu ostvariti i za sebe, bez obzira na gospodarsku djelatnost koju obavljaju. Kriterij za ostvarivanje potpore je pad prihoda u lipnju 2020. u odnosu na lipanj 2019. veći od 50%. Uvjet je također da su poslodavci izvršili prijavu u sustav HZMO-a do 29. veljače 2020., a potpora se ne može ostvariti za radnike zaposlene nakon 30. lipnja 2020. godine.


Hrvatska obrtnička komora zatražila je od Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje da se u postojeće mjere za očuvanje radnih mjesta uvrste svi obrti, neovisno o djelatnosti koju obavljaju za mjesec srpanj, ali da se revidiraju kriteriji i za mjesec lipanj te da se uključe svi obrti neovisno o sektoru kojem pripadaju.
Uvjeti i potrebna dokumentacija nalaze se OVDJE

Večernji list d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u sklopu projekta HOK Obrtnik plus

U okviru projekta HOK Obrtnik plus, Hrvatska obrtnička komora potpisala je sporazum s novim partnerom. Riječ je tvrtki Večernji list d.o.o. koja svim članovima Hrvatske obrtničke komore nudi posebnu pogodnost, odnosno popust na tri različite pretplatničke opcije te na oglašavanje u izdanjima Večernjeg lista.  

Detaljnije informacije o pretplatničkim opcijama možete pronaći na sljedećoj poveznici. Za dodatne informacije i ugovaranje pogodnosti obratite se na e-mail: pretplata@vecernji.net

Javni poziv za dodjelu bespovratnih potpora na području grada Vukovara za 2020. godinu „Program poticanja poduzetnika“

Grad Vukovar objavljuje Javni poziv za dodjelu bespovratnih potpora na području grada Vukovara za 2020. godinu„ Program poticanja poduzetnika“ koji sadrži 9 mjera. Zahtjevi se podnose do utroška proračunskih sredstava, a najkasnije do 31. kolovoza 2020.g. Gradonačelnik može donijeti odluku o prijevremenom zatvaranju Javnog poziva i prije navedenog roka.

Obrasci zahtjeva za dodjelu potpore i Javni poziv mogu se preuzeti na web stranici Grada Vukovara: www.vukovar.hr

Hrvatski zavod za zapošljavanje proširio ciljane skupine poslodavaca za potporu za očuvanje radnih mjesta

Hrvatski zavod za zapošljavanje dodatno je proširio ciljane skupine poslodavaca za potpore za očuvanje radnih mjesta za mjesec lipanj. Tumačenje se odnosi na razvrstavanje ciljanih skupina poslodavaca koji mogu koristiti potporu po NKD-u te je ona usmjerena u one sektore u kojima poslovanje iz objektivnih razloga ne može biti otvoreno ili imaju pad prihoda od najmanje 50%, a što je uzrokovano COVID-19 krizom.

Proširene ciljane skupine poslodavaca razvrstanih po NKD-u jesu poslodavci koji zapošljavaju manje od 10 radnika (mikro poduzetnici) iz sektora:

Prerađivačka industrija:

– 11.02 Proizvodnja vina od grožđa

– 11.03 Proizvodnja jabukovače i ostalih voćnih vina

– 11.05 Proizvodnja piva

– 13.9 Proizvodnja ostalog tekstila

– 15.1 Štavljenje i obrada kože; proizvodnja putnih i ručnih torba, sedlarskih i remenarskih proizvoda; dorada i bojenje krzna

– 16.29 Proizvodnja ostalih proizvoda od drva, proizvoda od pluta, slame i pletarskih materijala

– 17.29 Proizvodnja ostalih proizvoda od papira i kartona

– 20.53 Proizvodnja eteričnih ulja

– 23.4 Proizvodnja ostalih proizvoda od porculana i keramike

– 23.7 Rezanje, oblikovanje i obrada kamena

– 32.1 Proizvodnja nakita, imitacije nakita (bižuterije) i srodnih proizvoda

– 32.4 Proizvodnja igara i igračaka

Trgovina:

– 47 Trgovina na malo, osim trgovine motornim vozilima i motociklima

Prihvatljivi poslodavci su: trgovačka društva, obrti, OPG-ovi i fizičke osobe koje obavljaju samostalnu djelatnost.

Detaljniji pregled prihvatljivih djelatnosti za lipanj 2020. godine dostupan je OVDJE.

Stožer donio izmjenu Odluke: za djelatnost trgovine ukinuta je zabrana rada blagdanima i neradnim danima

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o izmjeni odluke o radnom vremenu i načinu rada djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19.

Izmjenom Odluke, zbog povoljne epidemiološke situacije, u djelatnosti trgovine, ukinuta je zabrana rada blagdanima i neradnim danima, što znači da je omogućeno uspostavljanje radnog vremena kao i prije proglašene epidemije bolesti COVID-19.

Naglašavamo da je obvezna primjena protuepidemijskih mjera i pridržavanje svih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Tekst Odluke možete preuzeti OVDJE.

(Izvor: HOK)

HZJZ je objavio ažuriranu verziju Preporuka za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u djelatnosti trgovine

Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je treću verziju Preporuka za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u djelatnosti trgovine.

Promjena je vezana uz Odluku Stožera CZ kojom je ukinuta obveza organizacije dvosmjenskog rada i dezinfekcije prostora od sat vremena. Tako se sada preporučuje čišćenje i dezinfekcija površina (dezinfekcijskim sredstvom na bazi 70% alkohola ili drugim registriranim dezinfekcijskim sredstvom s virucidnim djelovanjem prema uputama proizvođača) tijekom rutinskog čišćenja ili češće, pogotovo u onim dijelovima dana kada je promet u trgovini i koncentracija ljudi najveća.

Također, novom Preporukom  preporučuje se svakodnevno vođenje evidencije zaposlenih i njihove prisutnosti na radnom mjestu (po smjenama) radi lakšeg praćenja kontakata u slučaju eventualne pojave zaraze virusom SARS-CoV-2. Za potrebe vođenja evidencije prikupljat će se osnovni podatci: ime, prezime i broj telefona.

Preporuke pročitajte OVDJE.

(Izvor: HOK)

53. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2020.; 16.-20.09.2020.

Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati s 50% cijene standardno uređenog izložbenog prostora kolektivan nastup članova HOK-a na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2020., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 16. do 20. rujna 2020. na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajamska izložba s preko 1.500 izlagača iz 34 države svijeta, s velikom posjetom sajmu (oko 121.000 posjetitelja u 2019. godini iz 44 države svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih proizvoda i usluga, s ciljem izvoza, te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju i ugostiteljstvo, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam…

U nastavku su osnovne informacije o sajmu, a u privitku i prijavni materijali za nastup na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2020. :

Naziv sajma/adresa: 53. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2020., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si

Termin održavanja: 16.– 20. 09. 2020.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati

Broj izlagača/posjetitelja u 2019: 1.522 izlagača (34 države sudionice)/121.000 posjetitelja,

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ –svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50% iznosi 80,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 100,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 160,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 200,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu – u prijavi obavezno navesti potreban namještaj na štandu
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 14.8.2020. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb, putem telefaksa: 01/48 46 610 ili putem elektroničke pošte: drazen.horvat@hok.hr

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, utoliko ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.

Za dodatne informacije možete se obratiti u Hrvatsku obrtničku komoru, kontakt osoba:

Dražen Horvat na broj telefona: 01/48 06 650, telefaks: 01/48 46 610, elektronička pošta: drazen.horvat@hok.hr.

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore !

Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetnićkom sajmu u Celju 2020.dostupni su OVDJE.

Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetnićkom sajmu u Celju 2020. za tvrtke koje NISU članovi HOK-a dostupni su OVDJE.

Privola za korištenje osobnih podataka u pripremi i provedbi nastupa izlagača na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2020. dostupna je OVDJE.

DOKUMENTI:
Informacija o uvjetima sufinanciranog nastupa članova HOK-a na 53 Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu Celje 2020_POK i UO
Prijava izlaganja za 53 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2020 – članovi HOK-a
Prijava izlaganja za 53 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2020 – tvrtke koje nisu članovi HOK-a
Privola za obradu osobnih podataka – Celje 2020