Poštovani,
na linku možete provjeriti trenutačno otvoreni natječaj za zapošljavanje na mjesto Tajnika/ce Udruženja obrtnika Vukovar. Za sve informacije stojimo Vam na raspolaganju. Natječaj pogledajte na stranicama HZZ-a ovdje.
Poštovani,
na linku možete provjeriti trenutačno otvoreni natječaj za zapošljavanje na mjesto Tajnika/ce Udruženja obrtnika Vukovar. Za sve informacije stojimo Vam na raspolaganju. Natječaj pogledajte na stranicama HZZ-a ovdje.
Stroga mjera fizičkog distanicranja nalaže izbjegavanje bliskog osobnog kontakta u razmaku od najmanje 2 metra u zatvorenom prostoru i 1,5 metar u otvorenom prostoru.
Obavijest iz točke 8. dostavlja se putem elektroničke pošte županijskog centra 112 najkasnije 48 sati prije održavanja javnog događanja ili okupljanja, a obavezno sadrži: svrhu, mjesto, dan i vrijeme održavanja te podatke o kontakt osobi i navod o očekivanom broju sudioniku.
Evidenciju iz točke 9. organizatori javnih događanja ili okupljanja obavezni su čuvati najmanje 14 dana.
Ako se utvrdi da je netko od sudionika okupljanja zaražen virusom SARS-CoV-2, organizator okupljanja je obavezan u najkraćem roku, evidenciju iz točke 9., dostaviti teritorijalno nadležnoj službi civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskog centra 112.
Protuepidemijske mjere ne odnose se na:
Poslodavci su obavezni zabraniti dolazak na radna mjesta radnicima koji imaju povišenu tjelesnu temperaturu i smetnje s dišnim organima, a posebno suhi kašalj i kratki dah.
Kontrolu provedbe ove odluke i kontrolu pridržavanja preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo provodit će službenici Ravnateljstva civilne zaštite, inspektori Državnog inspektorata, policijski službenici i stožeri civilne zaštite.
Ako je posebnom odlukom za područje pojedine jedinice lokalne i područje (regionalne) samouprave određena blaža epidemiološka mjera od mjera propisanih ovom odlukom, primjenjuje se ova odluka.
Odluka stupa na snagu 27. listopada.
Tekst odluke dostupan je OVDJE.
(Izvor: koronavirus.hr)
Na stranicama HZZ-a objavljene su novine vezane uz mjeru skraćivanja radnog vremena.
Radi se o potpori za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovanje Koronavirusom (COVID-19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla, a ciljana skupina jesu poslodavci koji obavljaju gospodarsku djelatnost i zapošljavaju 10 i više radnika.
Novine jesu:
1. Potpora se dodjeljuje za privremeno uvođenje punog radnog vremena radnika u trajanju kraćem od mjesečnog fonda sati, ali ne kraćem od 70% mjesečnog fonda sati, u visini najviše do 2.800,00 kn mjesečno neto po radniku.
Pojedini radnik može provesti do 70% mjesečnog fonda sati u korištenju potpore za skraćivanje radnog vremena. Potpora se ne može koristiti za vrijeme korištenja godišnjeg odmora i/ili u razdobljima u kojima radnik ne radi zbog opravdanih razloga određenih zakonom, drugim propisom, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu ili ugovorom o radu, a ta razdoblja nisu vezana uz predmetnu mjeru skraćenog radnog vremena.
Ako poslodavac ima obvezu isplate naknade plaće koja nije vezana uz predmetnu mjeru, obveza ima pravo prvenstva, te se za isto razdoblje se ne može koristiti mjera skraćenog radnog vremena.
Na isplatu mjere ne utječe činjenica ako je radnik dio mjeseca primao naknadu plaće po nekoj drugoj osnovi, a dio mjeseca po osnovi korištenja predmetne mjere.
2. Poslodavac za vrijeme korištenja Potpore ne smije:
I. određivati prekovremeni rad radnicima za koje je dodijeljena potpora;
II. zapošljavati radnike na radna mjesta koja mogu obavljati radnici za koje koristi potporu;
III. koristiti rad ustupljenih radnika odnosno povremeni rad učenika ili studenata;
IV. ugovoriti ili naložiti rad na izdvojenom mjestu rada (rad na daljinu) radnicima za koje je dodijeljena potpora.
3. Izmjenama je pojašnjeno da se pad prihoda/primitaka treba dokazati za svaki mjesec za koji se traži potpora te da se prihodima/primicima smatraju podaci o vrijednosti isporuka dobara i usluga iskazanih pod točkama I., II.1., II.2. i II.3. Obrasca PDV neovisno o njihovoj prirodi, strukturi i načinu obračuna. Iznimno, poduzetnici koji relativnu većinu svojih prihoda/primitaka ostvaruju isporukom dobara i usluga za koje pravo oporezivanja imaju druge države, a takve izlazne račune ne iskazuju na PDV obrascu, mogu dokazivati pad prihoda i drugom vjerodostojnom dokumentacijom uz navođenje članka Zakona o PDV-u koji regulira takva izuzeća.
4. Ukinuta je obveza poslodavaca da dostavljaju tjedne rasporedne radnog vremena za svakog pojedinog radnika. Evidenciju o radnom vremenu poslodavci su i dalje dužni dostaviti, a dovoljan je potpis odgovorne osobe kod poslodavca.
5. Ako poslodavac zbog objektivnih razloga nije u mogućnosti najaviti izmjene dostavljenog rasporeda, ima mogućnost osigurati vjerodostojan dokaz u svojim poslovnim evidencijama o izvršenim izmjenama.
6. Prigovori se upućuju u Područni ured/službu, Odjel mjera aktivne politike zapošljavanja.
Više informacija dostupno je ovdje: https://mjera-orm.hzz.hr/skracivanje-radnog-vremena/
(Izvor: HOK)
Na stranicama HZZ-a objavljena je nova Potpora za razdoblje listopad-prosinac i izmijenjena je visina potpore u Potpori za skraćivanje radnog vremena.
1. Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID-19) za listopad prosinac
– Kao ciljane skupine poslodavaca objedinjeni su poslodavci koji obavljaju određene djelatnosti, poslodavci neovisno o djelatnosti koji ne mogu obavljati djelatnost sukladno Odlukama Stožera civilne zaštite, poslodavci koji su zatvoreni odlukom epidemiologa, poslodavci kojima je na bilo koji način ograničen rad Odlukama Stožera civilne zaštite te poslodavci koji zapošljavaju manje od 10 zaposlenih (mikropoduzetnici) bez obzira na djelatnost.
– Razdoblje i trajanje mjere: od 1. listopada do 31. prosinca 2020. godine
– Visina potpore: iznos od najviše 4.000,00 kuna mjesečno po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu prema postotku pada prihoda/primitaka:
– Potpora pokriva i doprinos za mirovinsko osiguranje temeljem individualne kapitalizirane štednje, odnosno iznos obveze dodatnog doprinosa za mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje za staž osiguranja s povećanim trajanjem proporcionalno iznosu potpore
– Poslodavci koji ne mogu obavljati djelatnost sukladno Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave) ili Odlukom epidemiologa mogu ostvariti:
Poslodavci koji su zatvoreni Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave), te odlukom epidemiologa ne trebaju dokazati da su imali pad prihoda/primitaka te mogu koristit potporu samo za mjesec u kojem su zatvoreni gore navedenim odlukama.
Poslodavci kojima je na bilo koji način ograničen rad Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave), moraju dokazati da su imali pad prihoda/primitaka te mogu koristit potporu samo za mjesec u kojem im je rad ograničen sukladno gore navedenoj odluci.
Za radnike zaposlene nakon 30. rujna 2020. godine, bez obzira na razlog zapošljavanja, ne može se odobriti potpora.
Svi poslodavci koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO – a do 30.6.2020. godine mogu koristiti mjeru.
Poslodavci koji obavljaju djelatnost sezonskog karaktera, bez obzira na oblik registracije poslovnog subjekta, mogu koristiti potporu uz uvjet da su registrirali djelatnosti i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO-a do dana 30.6.2020. godine te da su u trenutku predaje zahtjeva u aktivnom statusu.
Zahtjev se predaje putem on line aplikacije na web adresi mjera-orm.hzz.hr.
Važna informacija:
Od 26.10.2020. neće se zaprimati novi zahtjevi za mjeru ORM COVID rujan prosinac i ORM COVID mikropoduzetnici rujan-prosinac i isključivo je moguće predati zahtjev za mjeru listopad-prosinac.
Poslodavci koji već koriste mjeru rujan-prosinac važne informacije o korištenju mjere listopad-prosinac mogu pronaći ovdje: https://mjera-orm.hzz.hr/korisnicka-pitanja/opca-pitanja-i-odgovori/#faqORM20
2. Potpore za skraćivanje radnog vremena
– Izmjena se odnosi na visinu potpore koja se dodjeljuje za privremeno uvođenje punog radnog vremena radnika u trajanju kraćem od mjesečnog fonda sati, ali ne kraćem od 70% mjesečnog fonda sati, u visini najviše do 2.800 kn mjesečno neto po radniku.
– Pojedini radnik može provesti do 70% mjesečnog fonda sati u korištenju potpore za skraćivanje radnog vremena. Ukoliko poslodavac radnika koji ima skraćenje veće od 70% prijavi na potporu, razlika iznad 70% za skraćenje odnosno općenito prekid/izostanak rada zbog kojeg radnik nije kriv ide na teret poslodavca koji te sate plaća kao da je radnik radio.
– Radi fleksibilnijeg provođenja mjere, izmjenama je ukinuta obveza dostave tjednih rasporeda radnog vremena za svakog pojedinog radnika. Više informacija o potporama za očuvanje radnih mjesta potražite na https://mjera-orm.hzz.hr/potpora-za-ocuvanje-radnih-mjesta-listopad-prosinac/.
Stožer Civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o izmjenama Odluke o uvođenju nužnih epidemioloških mjera za područje naše županije.
Nužne epidemiološke mjere su:
Evidencije se obavezno čuvaju najmanje 14 dana te se u slučaju potrebe predaju Zavodu za javno zdravstvo Vukovarsko-srijemske županije.
Odluka stupa na snagu 24. listopada 2020. godine, osim mjere iz točke I. koja stupa na snagu 26. listopada 2020. godine.
Odluku koja se primjenjuje od 11. listopada 2020. godine pogledajte OVDJE, a gore navedenu Odluku možete pronaći OVDJE.
(Izvor: HOK, koronavirus.hr)
U sklopu redovnih nadzornih aktivnosti, a u cilju sprječavanja sive ekonomije, zaštite Državnog proračuna i poreznih obveznika koji uredno ispunjavaju svoje porezne obveze, ovlašteni službenici Ministarstva financija Porezne i Carinske uprave provodit će pojačane nadzore fiskalizacije na cijelom području Republike Hrvatske u razdoblju od 16. do 18. listopada 2020. godine.
Uz obavljanje pojačanih nadzora fiskalizacije provodit će se i postupci praćenja i provjere izdavanja i fiskaliziranja računa putem mobilnih uređaja. Izvor: Porezna uprava
Stožer CZ RH objavio je:
Odluku o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je:
Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 tijekom održavanja svadbenih obreda i slavlja
Odluka je dostupna OVDJE. Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 tijekom održavanja svadbenih obreda i slavlja dostupne su OVDJE.
(Izvor: HOK, HZJZ, koronavirus.hr)
Stožer CZ RH objavio je:
Odluku o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je:
Preporuke za obavljanje djelatnosti pripreme i posluživanja hrane (catering) tijekom epidemije COVID-19
Odluka je dostupna OVDJE. Preporuke za obavljanje djelatnosti pripreme i posluživanja hrane (catering) tijekom epidemije COVID-19 dostupne su OVDJE.
(Izvor: HOK, HZJZ, koronavirus.hr)
Stožer CZ RH objavio je:
Odluku o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je:
Preporuke za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskoj djelatnosti noćnih barova i klubova
Preporuke za sprječavanje infekcije u ugostiteljskim objektima s terasama i bez njih te u ugostiteljskim objektima u smještajnim kapacitetima
Odluka je dostupna OVDJE. Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskoj djelatnosti noćnih barova i klubova dostupna je OVDJE. Preporuke za sprječavanje infekcije u ugostiteljskim objektima s terasama i bez njih te u ugostiteljskim objektima u smještajnim kapacitetima dostupne su OVDJE.
(Izvor: HOK, HZJZ, koronavirus.hr)
Uvode se nužne mjere za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od 50 sudionika. Organizatori okupljanja koji očekuju dolazak više od 50 sudionika obvezni su teritorijalno nadležnoj službi civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskog centra 122, najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja, dostaviti obavijest o održavanju okupljanja.
Obavijest obvezno sadrži:
– svrhu, mjesto, dan i vrijeme održavanja okupljanja
– podatke o kontakt osobi
– očekivani broj sudionika
Organizatori okupljanja na kojima je prisutno više od 50 sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika sukladno uputama i preporukama HZJZ-a. Evidenciju je organizator obvezan čuvati najmanje 14 dana.
Odluku možete pronaći OVDJE.
(Izvor: HOK)