Hrvatska obrtnička komora obilježila svoj dan uručenjem priznanja obrtnicima

U proteklih godinu dana 1056 majstora položilo majstorske ispite, Ranogajec poručio da vjeruje u budućnost obrtništva – HOK-u su interes i zaštita obrtništva na prvom mjestu

Obilježavanje Dana Hrvatske obrtničke komore i ove je godine bio povod prisjećanju na 1. srpnja 1994. godine. Važan je to datum u kojem je održana Obnoviteljska skupština HOK-a, institucije čiji je glavni cilj zastupati interese obrtništva i obrtnika.

Zbog dobre suradnje tijekom koronakrize dodijeljena je Povelja za doprinos obrtništvu,

Hrvatskome zavodu za zapošljavanje, koju je u ime Zavoda primio ravnatelj Ante Lončar.

U okviru svečane Akademije svake se godine najzaslužnijim obrtnicima koji su svojom aktivnošću i suradnjom s Hrvatskom obrtničkom komorom dali izniman doprinos razvoju obrta i obrtničkih institucija, dodjeljuju nagrade i priznanja.

Isto tako, u okviru ovog važnog godišnjeg događanja promoviraju se novi majstori. Hrvatska obrtnička komora ponosi se brojkom od njih 1.056 koji tijekom ove krizne godine položili majstorske ispite.

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, već tradicionalno, na proslavi Dana Hrvatske obrtničke komore, uručuje nagradu „Šegrt Hlapić“, najboljim učenicima, školi i mentoru. Ove je godine nagradu za najbolju školu dobila Gospodarska škola Čakovec, najboljim mentorom proglašen je Antun Blazinić iz Bedekovčine, a nagrada koja je namijenjena učenicima ove je godine dodijeljena Nikoli Vukanu iz Splita.

Dodjela nagrada zaslužnim obrtnicima dio je događanja koje ima poseban značaj i za organizatora i za laureate.

Najvećim priznanjem Hrvatske obrtničke komore koje se dodjeljuje kao priznanje za dugogodišnji uspješan rad u obrtu i izniman doprinos razvoju hrvatskog obrtništva, statuom Zlatne ruke s poveljom, ove su godine nagrađeni: ENRICO CERNECCA, vlasnik obrta za poljoprivredu i trgovinu ‘RIKO’ iz Rovinja; ŽELJKO DOROTIĆ, vlasnik dimnjačarskog obrta ‘DIM’ iz Velike Gorice; ANTE LUKAČIĆ, vlasnik ugostiteljskog obrta ‘AMORELA’ iz Biograda na Moru; GORAN MARŠANIĆ, vlasnik obrta ‘AUTOPRIJEVOZNIK MARŠANIĆ GORAN’ iz Podrvnja; KSENIJA PLAVEC FIKET, vlasnica obrta za fotografske usluge ‘PLAVEC & FIKET’ iz Varaždina; MARIJA POSAVEC, vlasnica frizerskog obrta ‘MULIER’ iz Koprivnice; MARINA STOJKOVIĆ, vlasnica frizerskog obrta ‘ŽUTI BALON’ iz Duge Rese; BRANKO STRIČAK, vlasnik obrta ‘VODOINSTALATER STRIČAK’ iz Zagreba; ŽELJKO ŠALKOVIĆ, vlasnik obrta ‘PBR ŠALKOVIĆ’ iz Radoboja; RAJKO CMREČNJAK, vlasnik obrta ‘VINOGRADARSTVO-PODRUMARSTVO CMREČNJAK’ iz Svetog Urbana; ANTE FARČIĆ, vlasnik postolarskog obrta ‘FARČIĆ’ iz Dubrovnika i BLANKA KUPRES, vlasnica obrta za knjigovodstvene usluge ‘DEM’ iz Pule;

Važno priznanje koje se dodjeljuje zaslužnim obrtnicima je i plaketa Zlatne ruke s pisanim priznanjem. Hrvatska obrtnička komora tim je priznanjem ove godine nagradila sljedeće obrtnike: ANTO BILOBRK, vlasnik ugostiteljskog obrta ‘BILBURGER’ iz Požege; STJEPAN BIROVIĆ, vlasnik obrta za pogrebničke djelatnosti ‘PRIZMA’ iz Donjeg Miholjca; IVANKA ČAČIĆ, vlasnica frizerskog obrta ‘Salon za uljepšavanje Viktorija’ iz Siska; ANTUN KOVAČIĆ, vlasnik obrta za galvanizaciju, proizvodnju, usluge i trgovinu ‘ZGR KOVAČIĆ’ iz Križevaca; IVAN LOVRIĆ, vlasnik obrta ‘Graditeljstvo i interijeri LOVRIĆ’ iz Bjelovara; NEDILJKO NOGALO, vlasnik kovačkog obrta ‘NOGALO’ iz Slivna; ZLATKO RADILOVIĆ, vlasnik obrta PAPIRNATA KONFEKCIJA ‘GRAFORAD’ iz Rugvice; MILAN SESAR, vlasnik ugostiteljskog obrta ‘MALI RAJ’ iz Opatije;

Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec istaknuo je da je Hrvatska obrtnička komora dom strukovnog obrazovanja i jedina institucija koja stoji na braniku strukovnih zanimanja u Hrvatskoj.

„Obrtnicima u zadnjih godinu i pol dana nije bilo lako. Koronakriza nanijela je velike štete obrtništvu, ali razoran potres koji nas je zadesio, pokazao je da su obrtnici bili prvi na terenu i spremni pomoći u bilo kojem trenutku. Hrvatska obrtnička komora je jedina institucija koja zastupa interese svih obrtnika i kao takvoj nema joj alternative. Jedino Hrvatska obrtnička komora razumije obrtništvo i štiti ga snagom argumenata, a ne argumentima snage i govorom ulice. Jedino komora kojom upravljaju obrtnici, isti oni koji žele stvarati budućnost unutar svoje kuće. Zato hvala i našim kritičarima jer nas oni čine boljima. U nama su probudili inat i pozitivan naboj za još bolji, ustrajniji rad. Poručujem svima da će u Hrvatskoj obrtničkoj komori i dalje imati vrijednog partnera, suradnika i pomoć“, rekao je Ranogajec.

Važnost obrtništva kao jednog od pokretača gospodarskog razvoja i napretka Republike Hrvatske, u svojim su govorima istaknuli i predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, kao i izaslanik predsjednika Vlade RH i Tomislav Ćorić, izaslanik predsjednika VRH koji je istaknuo da je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja snažno podržalo obrtništvo za vrijeme trajanja koronakrize i da je to njihova obveza. Uz njih, obrtnike je podržao i gradonačelnik Grada Zagreba, Tomislav Tomašević, ministar prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine, Darko Horvat i izaslanik predsjednika Hrvatskoga sabora

Žarko Tušek koji su uručili i priznanja. Svečanosti su prisustvovali i brojni drugi važni gosti iz gospodarskog i političkog života Republike Hrvatske.

Izvor:HOK

Ublažene epidemiološke mjere – Stožer civilne zaštite RH donio novu Odluku

Zbog povoljnije epidemiološke situacije Stožer civilne zaštite RH donio je novu Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja.

Novim mjerama propisano je:

·       zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja na kojima je prisutno više od 100 osoba na jednom mjestu, osim ako se radi o javnom događaju ili okupljanju na kojem sudjeluju samo osobe s EU digitalnom COVID potvrdom, a za isto je nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave dao suglasnost

·       javna događanja te okupljanja i svečanosti svih vrsta mogu trajati najdulje do 24,00 sata, osim ako se radi o događanju ili okupljanju na kojem sudjeluju osobe s EU digitalnom potvrdom, a za isto je nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave dao suglasnost

·       dopušteno je održavanje više svadbenih svečanosti sa više od 30 osoba, ako sve osobe koje će biti prisutne posjeduju EU digitalnu COVID potvrdu

·       ograničenje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, poslastice i napitke mogu usluživati na prostoru za usluživanje na otvorenom isključivo gostima koji sjede za stolovima, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6,00 do 24,00 sata

·       uz stroge epidemiološke mjere, usluživanje gostiju u zatvorenim prostorima, a ne samo na terasama, dozvoljeno je svim restoranima, kao i slastičarnicama koje imaju minimalne tehničke uvjete za usluživanje hrane ili slastica

Nužne epidemiološke mjere iz ove Odluke stupaju na snagu 1. srpnja 2021., a određuju se u trajanju do 15. srpnja 2021.

Ublažene epidemiološke mjere – Stožer civilne zaštite RH donio četiri nove Odluke

Stožer civilne zaštite RH donio je 4 nove odluke. Nužne epidemiološke mjere određuju se u trajanju do 3. lipnja 2021.

1. Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja

Nove mjere:

·       radno vrijeme pekarnica i ugostiteljskih objekata produženo je do 24,00 sata

·       zabrana prodaje alkoholnih pića od 24,00 do 6,00 sati

2. Odluku o izmjenama Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske

3. Odluku o izmjenama Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19

4. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima

Izvor:HOK

„Obrtnički kotlić“ u Vrbovskom

Udruženje obrtnika Vrbovsko tradicionalno svakog lipnja organizator je „Obrtničkog kotlića“ u Vrbovskom.

Obzirom na povoljniju epidemiološku situaciju odlučili smo sukladno uputama i preporukama HZJZ te Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske organizirati

14. OBRTNIČKI KOTLIĆ U VRBOVSKOM, 19. lipnja 2021.g. u šumi „Cetin“

Kao i ranijih godina druženje će se sastojati od kuhanja Obrtničkog kotlića u subotu 19. lipnja 2021. g. na otvorenom prostoru u prirodi s druženjem uz muziku, licitaciju i prigodne nagrade .

Više na: https://www.facebook.com/UOVukovar

7. GOSPODARSKI SAJAM U VARAŽDINU 18. i 19. lipnja 2021.

S obzirom na veliki interes, 7. GOSPODARSKI SAJAM U VARAŽDINU planira se realizirati i 18. i 19. lipnja 2021. godine na Kapucinskom trgu!

Nadamo se da će do tog datuma biti dozvoljeno održavanje sajmova, pa ćemo Vas nazvati kako biste preliminarno – usmeno , rezervirali izlagački prostor.

Izlagačka mjesta su veličine 6, 12, 16, 25 i 36 m2.

Predbilježbe se primaju najkasnije do 11.06.2021.

Popunjenu prijavnicu ćete poslati najkasnije do 11.06.2021.

Naš standardni i uobičajeni popust i dalje je 50%.

Izlaganje svih izlagača prilagoditi ćemo epidemiološkim mjerama i preporukama kao i na prošlogodišnjem GSV-u. Predviđeno je predstavljanje turističkih i gospodarskih kapaciteta županija, gradova i općina, nadalje predstavljanje tvrtki, obrtnika, OPG-a, vinara, auto kuća…

Ovo je među ostalim idealna prilika za predstavljanje predstojeće turističke sezone građanima RH na kontinentu.

Gradovi, općine i županije obično uzmu jednu pagodu od 25m2 ili šator od 36m2 za svoje obrte, tvrtke, OPG i sl…kako bi im pomogli u predstavljanju na sajmu.

Važna napomena: Kako imamo vrlo malo vremena za organizaciju, molimo Vas da se javite što prije u vezi rezervacija izlagačkih prostora.

Osnovne veličine štandova sa već uračunatih 50% popusta:

Izlagački prostor u pagodi –  6 m2 ……………………..1.500,00 + PDV
Izlagački prostor u pagodi – 12 m2 ……………….…….3.000,00 + PDV
Pagoda     4 x 4                    – 16m2 …………………………4.000,00 + PDV
Pagoda     5 x 5                    – 25m2 …………………………6.000,00 + PDV
Šator         6 x 6                    – 36 m2 ………………………..9.000,00 + PDV
Drveni izložbeno-prodajni štand – 2×1 m2……………….   500,00 + PDV
Izlagačko mjesto za automobil………………………………2.500,00 + PDV

PRIJAVNICA: https://www.udruzenje.info/…/Prijavnica-GSV_2021.pdf

VIŠE INFORMACIJA: https://www.udruzenje.info/…/1143-dobrodosli-na-7

Nova mjera očuvanja radnih mjesta za lipanj 2021.

Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na jučerašnjoj je sjednici donijelo odluku o donošenju nove mjere – Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID – 19) i posljedicama katastrofe uzrokovane potresom na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije za lipanj 2021.

Svi poslodavci koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO – a do 31. siječnja 2021. godine mogu koristiti mjeru lipanj i to za radnike zaposlene najkasnije do 31. svibnja 2021. godine. Zahtjevi za potporu za lipanj zaprimat će se od 24. lipnja 2021. godine do zaključno 23. srpnja 2021. godine.

Kako bi ostvarili potporu poslodavci će trebati dokazati da su u razdoblju od 01. travnja 2020. godine do 30. rujna 2020. godine imali pad prihoda/primitaka u odnosu na isto razdoblje 2019. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece.Alternativno će trebati dokazati da su u lipnju 2021. godine imali pad prihoda/primitaka u odnosu na lipanj 2019. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za lipanj 2021. godine i lipanj 2019. godine Poreznoj upravi. PDV-a u usporedivim razdobljima dokazuju pad prihoda/primitaka na temelju tablice pada prihoda/primitaka.Iznimno, poslodavci koji su osnovani prije 1. travnja 2019. godine, a nisu odmah započeli s poslovanjem u smislu ostvarivanja prihoda te iz tog razloga nemaju podatke za usporedbu po ovim kriterijima, trebat će dokazati da su u mjesecu za koji traže potporu imali pad prihoda/primitaka u odnosu na prvi cjeloviti kalendarski mjesec poslovanja. Kao dokaz poslodavci su dužni dostaviti prvi izdani račun.

Poslodavci osnovani nakon 1. travnja 2019. godine trebat će dokazati pad prihoda/primitaka u mjesecu za koji traže potporu u odnosu na rujan 2019. godine temeljem predaje tablice pada, a u slučaju da su osnovani nakon 1. listopada 2020. godine trebat će dokazati pad prihoda/primitaka u mjesecu za koji traže potporu u odnosu na siječanj 2021.godine.

Poslodavci osnovani nakon 1. veljače 2020. godine trebat će dokazati pad prihoda/primitaka u mjesecu za koji traže potporu u odnosu na rujan 2020. godine ili prvi cjeloviti kalendarski mjesec poslovanja. Iznimno, poslodavci koji su osnovani nakon 1. travnja 2019. godine, a nisu odmah započeli s poslovanjem u smislu ostvarivanja prihoda te iz tog razloga nemaju podatke za usporedbu po ovim kriterijima, trebat će dokazati da su u mjesecu za koji traže potporu imali pad prihoda/primitaka u odnosu na prvi cjeloviti kalendarski mjesec poslovanja. Kao dokaz poslodavci su dužni dostaviti prvi izdani račun.

Tromjesečni obveznici PDV-a trebat će dokazati pad prihoda/primitaka kumulativno za drugo i treće tromjesečje 2020. godine ili četvrto tromjesečje 2020. godine ili prvo tromjesečje 2021. godine, u odnosu na isto razdoblje 2019. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece.
Iznimno, tromjesečni obveznici PDV-a koji su osnovani u četvrtom tromjesečju 2019. godine i kasnije te iz tog razloga nemaju podatke za usporedbu po ni jednom od navedenih kriterija trebat će dokazati pad prihoda/primitaka za prvo tromjesečje 2021. godine u odnosu na četvrto tromjesečje 2020. godine.
Poduzetnici koji nisu u sustavu PDV-a ili nisu u sustavu PDV-a u usporedivim razdobljima, trebat će dokazati pad prihoda/primitaka na temelju tablice pada prihoda/primitaka.

Porezna uprava će temeljem dostavljenog PDV obrasca, a na zahtjev Hrvatskog zavoda za zapošljavanje dostaviti podatak o stvarnom postotku pada prihoda/primitaka za promatrano razdoblje. Ukoliko je postotak pada prihoda/primitaka prihvatljiv uz zadovoljavanje ostalih uvjeta može se odobriti potpora.

Napominjemo kako će poslodavci koji žele ostvariti potporu za lipanj morati podnijeti novi zahtjev putem on-line aplikacije bez obzira jesu li već koristili potpore za očuvanje radnih mjesta u prethodnim razdobljima.

Detaljnije informacije možete pronaći na mjera-orm.hzz.hr.

Provedbeni dokument dostupan na: https://mjera-orm.hzz.hr/media/osrjorne/hzz-dokumentacija-provedba-mjere-lipanj-2021-orm26-31-05-21.pdf

Preuzeto sa: https://www.hzz.hr/novosti-priopcenja/orm-nova-mjera-lipanj-2021.php

Sedma verzija Preporuka za sprječavanje zaraze COVID-19 tijekom održavanja profesionalnih umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija

S obzirom na nove mjere koje je donio Stožer civilne zaštite RH, a koje su stupile na snagu danas, 28. svibnja 2021. godine, Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je sedmu verziju Preporuka za sprječavanje zaraze COVID-19 tijekom održavanja profesionalnih umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija:

·       preporučuje se, ako postoji mogućnost, organiziranje umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija na otvorenom

·       organizatori okupljanja koji očekuju dolazak više od 100 posjetitelja obvezni su dostaviti obavijest o održavanju okupljanja putem sustava okupljanja.hr. Navedena obveza o dostavljanu obavijesti o održavanju okupljanja putem sustava okupljanja.hr primjenjuje se od 1.lipnja

·       plesni podij u funkciji prostora za ples posjetitelja nije dozvoljen

·       organizacija izvedbi, programa i manifestacija moguća je isključivo u prostorima koji mogu udovoljiti tehničkim i sigurnosnim uvjetima da se može poštovati propisana fizička udaljenost prilikom ulaska, izlaska te kretanja i boravka u prostoru

·       za potrebe vođenja evidencije preporuča se omogućavanje unosa podataka sudionika elektroničkim putem, u kojem slučaju će biti pravovaljano bez potpisa sudionika

IZVOR:HOK

Ublažavaju se epidemiološke mjere – Stožer civilne zaštite RH donio četiri nove Odluke

Zbog povoljnije epidemiološke situacije danas je Stožer civilne zaštite RH donio četiri nove Odluke. Nužne epidemiološke mjere određuju se u trajanju do 15. lipnja 2021.

1. Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja

Nove mjere su:

• radno vrijeme pekarnica i ugostiteljskih objekata produženo je do 23,00 sata

• zabrana prodaje alkoholnih pića od 23,00 do 6,00 sati

• na okupljanjima može biti najviše 100 osoba

• na pogrebima nema ograničenja broja osoba, ali sućut se ne smije izražavati bliskim kontaktom

• uz stroge epidemiološke mjere, usluživanje gostiju u zatvorenim prostorima, a ne samo na terasama, dozvoljeno je svim restoranima, kao i slastičarnicama koje imaju minimalne tehničke uvjete za usluživanje hrane ili slastica

• dopušteno je održavanje svadbenih svečanosti do 120 uzvanika, uz obaveznu dostavu obavijesti o održavanju svadbene svečanosti u kojoj se navodi mjesto, vrijeme i okvirni broj osoba koje će biti prisutne nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskih centara 112 popis koji je sadržan u Prilogu I. Također, organizator svadbe obvezan je voditi Popis prisutnih na svadbenoj svečanosti i dostaviti nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite u roku od 48 sati od početka svadbene svečanosti. Popis prisutnih, u Excel tablici, sadržan je u Prilogu II.

• radno vrijeme casina, automat-klubova i mjesta za klađenje može biti do 23 sata. Ukida se obustava rada plesnih škola, radionica i dječjih igraonica

• dopušta se održavanje sajmova na otvorenom uz obvezne maske

Prilog I. i Prilog II. sastavni su dio ove Odluke, a možete ih pronaći na dnu ove stranice.

2. Odluku o izmjenama Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske

3. Odluku o izmjenama Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19

4. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima

Svibanj uključen u potpore HZZ-a za očuvanje radnih mjesta

Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izmijenilo je mjeru potpore za očuvanje radnih mjesta na način da je novom odlukom Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID – 19) i posljedicama katastrofe uzrokovane potresom na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije za ožujak 2021. produžena i na mjesec svibanj. Tako je za mjesec travanj moguće ostvariti potporu za radnike zaposlene najkasnije do 31. ožujka 2021., a za mjesec svibanj za radnike zaposlene najkasnije do 30. travnja 2021. Potpora za ožujak mogla se ostvariti za zaposlene do 28. veljače.

Zahtjevi za potporu za travanj i svibanj zaprimaju se od 24. travnja do zaključno 23. svibnja 2021., a za zahtjeve zaprimljene od 24. svibnja do zaključno 23. lipnja 2021., odobravat će se potpora za svibanj 2021.

Kako bi ostvarili potporu poslodavci će trebati dokazati da su u razdoblju od 1. travnja 2020. do 30. rujna 2020., imali pad prihoda/primitaka u odnosu na isto razdoblje 2019. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece.

Poslodavci koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO-a do 31. prosinca 2020. mogu koristiti mjeru za ožujak i travanj dok potporu za svibanj mogu koristiti poslodavci koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO-a do 31. siječnja 2021.

Alternativno će trebati dokazati da su u ožujku 2021., imali pad prihoda/primitaka u odnosu na ožujak 2019. i to temeljem predaje PDV obrasca za ožujak 2021. i ožujak 2019. Poreznoj upravi ukoliko traže potporu za ožujak, odnosno dokazati da su u travnju 2021. imali pad prihoda/primitaka u odnosu na travanj 2019. i to temeljem predaje PDV obrasca za travanj 2021. i travanj 2019. Poreznoj upravi ukoliko traže potporu za travanj, odnosno dokazati da su u svibnju 2021. imali pad prihoda/primitaka u odnosu na svibanj 2019. i to temeljem predaje PDV obrasca za svibanj 2021. i svibanj 2019. Poreznoj upravi ukoliko traže potporu za svibanj.

Uvode se dodatni kriteriji za tromjesečne obveznike PDV-a pa tako obveznici trebaju dokazati pad prihoda/primitaka kumulativno za drugo i treće tromjesečje 2020. ili četvrto tromjesečje 2020. ili prvo tromjesečje 2021., u odnosu na isto razdoblje 2019. i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece ako traže potporu za travanj i svibanj. Iznimno, tromjesečni obveznici PDV-a koji su osnovani u četvrtom tromjesečju 2019. i kasnije te iz tog razloga nemaju podatke za usporedbu po ni jednom od navedenih kriterija trebaju dokazati pad prihoda/primitaka za prvo tromjesečje 2021. u odnosu na četvrto tromjesečje 2020.

Poduzetnici koji nisu u sustavu PDV-a ili nisu u sustavu PDV-a u usporedivim razdobljima dokazuju pad prihoda/primitaka na temelju tablice pada prihoda/primitaka.

Detaljnije informacije možete potražiti na ovom linku, a provedbeni dokument dostupan je ovdje

Izvor :HOK

Obavijest obrtnicima

Poštovani obrtnici,

podsjećamo Vas da nas možete kontaktirati za bilo koje informacije koje su Vam potrebne vezano za mjere zavoda, potpora obrtnicima, pitanja vezana uz polaganje majstorskih ispita, otvaranje, zatvaranje obrta i sl. na e-mail: uo.vukovar@hok.hr , na telefon 032/ 441-995 ili osobnim dolaskom u Udruženje na adresi Dr. Franje Tuđmana 22 u Vukovaru od 7:00-15:00h svakog radnog dana.