Pogodnosti za obrtnike u Pevexu – novom partneru programa HOK Obrtnik plus

Hrvatska obrtnička komora i Pevex d.d. potpisali su Sporazum o suradnji u projektu HOK Obrtnik plus kojim se obrtnicama i obrtnicima osiguravaju posebni uvjeti nabave proizvoda iz prodajnog asortimana vodećeg trgovca neprehrambenim proizvodima.

Sporazum su potpisali predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dalibor Kratohvil i predsjednik Uprave Pevex d.d. Krešimir Bubalo.

Predsjednik HOK-a istaknuo je kako će pogodnosti koje se nude omogućiti obrtnicima povoljnije ulaganje u poslovanje, a time i povećanje konkurentnosti. „HOK kontinuirano prati i osluškuje potrebe svojeg članstva te tražimo partnere koji mogu kvalitetno pratiti njihove potrebe u svakodnevnom poslovanju. Iznimno nam je drago što kao strateškog partnera u program HOK Obrtnik plus uključujemo Pevex, vodećeg trgovca neprehrambenim proizvodima. Zajedničkim snagama olakšat ćemo poslovanje obrtnika i obrtnica“, poručio je Kratohvil. 

„Pevex prepoznaje potrebe obrtnika diljem Hrvatske kojima želimo pomoći u poslovanju te daljnjem razvoju. Kao lider na domaćem tržištu i kompanija koja se može pohvaliti asortimanom od gotovo 70000 artikala, prvi smo izbor kada je riječ o proizvodima za gradnju, uređenje i opremanje, što će siguran sam, prepoznati hrvatski obrtnici. Osim same prodaje, posvećeni smo i postprodaji te edukacijama, što naši kupci pozdravljaju. Kontinuirano povećavamo broj zadovoljnih veleprodajnih kupaca kojima nastojimo pružiti najbolji omjer cijene i kvalitete. Obrtnici daju velik doprinos poduzetništvu u Hrvatskoj, a Pevex im postaje siguran i pouzdan partner s kojim će sigurno i lako moći i dalje uspješno ostvarivati svoje ciljeve. Želja nam je da budu konkurentni, a mi ćemo im u tome pomoći kako dostupnošću, tako i cijelim procesom nabave i distribucije proizvoda“,  napomenuo je prilikom potpisivanja Sporazuma o suradnji predsjednik Uprave Pevexa Krešimir Bubalo.

HOK Obrtnik plus je program koji obaveznim i dobrovoljnim članovima Hrvatske obrtničke komore osigurava brojne pogodnosti kod dobavljača roba i usluga iz raznih gospodarskih grana, čime se mogu ostvariti značajne uštede u poslovanju. U okviru programa pogodnosti, Komora nastavlja pregovarati s brojnim potencijalnim partnerima kako bi se proširio portfelj suradnji i članovima osiguralo povoljnije poslovanje te poticajno poduzetničko okruženje.

webinar „Inozemni radnici rješenje za nedostatak zaposlenika“

Pozivamo vas na webinar „Inozemni radnici rješenje za nedostatak zaposlenika – kako vam agencije mogu pomoći u posredovanju i njihovom zapošljavanju“ koji će se održati 2. svibnja 2023. godine, s početkom u 10:00 sati, putem Teams platforme. 

Radnik je važan čimbenik u svakom poslovnom okruženju, posebno u ugostiteljstvu, a kako zadržati radnu snagu i privući kvalitetan kadar u Hrvatsku, i ove godine je goruće pitanje. 

Zbog nedostatka domaće radne snage, poslodavci se posljednjih nekoliko godina okreću drugim tržištima, a broj stranih radnika se iz godine u godinu povećava.

Poslodavci koji se odluče za uvoz radne snage moraju biti upoznati s propisanim procedurama i vremenom potrebnim za dobivanje dokumentacije. Iz tog razloga, odlučili smo organizirati webinar na kojem će profesionalni predstavnici agencija za zapošljavanje podijeliti svoja iskustva o svim pozitivnim i negativnim stranama zapošljavanja stranaca.

Webinaru se možete priključiti putem 
poveznice
, a dovoljno je kliknuti na istu i zatražiti priključenje nakon kojeg ste sudionik sastanka.

Koncept webinara

Predviđeno trajanje webinara je oko sat i pol vremena, uključujući uvodni dio u obliku panel rasprave tijekom koje ćemo raspraviti sljedeće:

·         Osnovni pregled trenutne zakonske regulative s naglaskom na specifičnosti pojedinih županija/regija temeljenih na iskustvu.

·         Kako uopće funkcionira traženje radnika preko agencije? Koji su koraci u samoj sekciji? Tko je odgovoran za koji dio procesa? Koje su obaveze jedne i druge strane?

·         Kako prepoznati „lažnu“ agenciju?

·         Odgovornost obrtnika, s jedne strane, i agencije, s druge strane, u procesu traženja radnika.

·         Trebam stranog radnika, koji je proces zapošljavanja?

Sugovornici:  

– Nataša Kačar, Posao u turizmu; https://www.posaouturizmu.hr/

– Ivana Pavičić, Top Job; https://topjob.hr

– Danijela Skorić, Actum Zadar; https://www.actum.hr/

– Tomislav Adamić;https://ryan-international.hr/

Moderator: Krešimir Tomić, Hrvatska obrtnička komora

Najvažniji dio ovog webinara jesu pitanja i odgovori, odnosno mogućnost informiranja obrtnika o svim detaljima procesa zapošljavanja stranih radnika.

U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na e-mail: kresimir.tomic@hok.hr (Krešimir Tomić).

Odluku o subvencioniranju dijela krajnje cijene opskrbe plinom

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) je otvorio mogućnost novih prijava za Program dodjele potpora za smanjenje troškova plina za mikro, male i srednje poduzetnike za razdoblje od 1. travnja 2023. do 31. ožujka 2024. godine.

Krajem ožujka završio je program dodjele subvencija prema Odluci Vlade od 9. ožujka 2022. Tako se nakon 31. ožujka više neće obračunavati subvencija za potrošnju plina koja je poduzetnicima dodijeljena Odlukom o dodjeli potpore, a prestaju vrijediti i svi vaučeri koji su po toj Odluci dostavljeni opskrbljivačima.

S obzirom da je Vlada RH 16. ožujka 2023. donijela novu Odluku o subvencioniranju dijela krajnje cijene opskrbe plinom za krajnje kupce kategorije kućanstvo te krajnje kupce koji nisu kućanstvo s godišnjom potrošnjom plina do 10 GWh kojom se nastavlja postupak subvencioniranja krajnje cijene opskrbe plinom za mikro, male i srednje poduzetnike, za nastavak primanja subvencije potrebno je napraviti novu prijavu.

Krajnja cijena opskrbe plinom za krajnje kupce iz kategorije kućanstvo subvencionira se do iznosa razlike cijene plina od 0,0277 EUR/kWh do iznosa određenog Metodologijom utvrđivanja iznosa tarifnih stavki za javnu uslugu opskrbe plinom i zajamčenu opskrbu koja se primjenjuje za razdoblje od 1. travnja 2023. do 31. ožujka 2024., bez poreza na dodanu vrijednost.

Krajnja cijena opskrbe plinom za krajnje kupce koji nisu kućanstvo iz točke I. ove Odluke subvencionira se u iznosu od 0,0199 EUR/kWh bez poreza na dodanu vrijednost.

Prijave za potporu mikro, malim i srednjim poduzetnicima možete izvršiti OVDJE. Korisničke upute možete pregledati OVDJE.

Javni poziv za kandidiranje projekta za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa konkurentnost turističkog gospodarstva

Ministarstvo turizma i sporta raspisalo je Javni poziv za kandidiranje projekta za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa konkurentnost turističkog gospodarstva.

Predmet javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava za podizanje konkurentnosti turističkog gospodarstva kroz zelenu i digitalnu tranziciju u turizmu, a provodi se kroz Mjere Programa:

  • Mjera A – Restorani
  • Mjera B – Agencije
  • Mjera C – Plovni objekti za krstarenje

Ciljevi programa

Uz glavni cilj – Zelena i digitalna tranzicija poduzetnika u cjelokupnom lancu vrijednosti turizma i ugostiteljstva, Program treba doprinijeti:

  • razvoju održivih turističkih proizvoda
  • poboljšanju procesa u ugostiteljskom poslovanju prihvatljivih za okoliš
  • razvoju inovativnih turističkih proizvoda i usluga
  • kružnom gospodarstvu
  • povećanju energetske učinkovitosti

Za provedbu Programa planirana su sredstva u proračunu Ministarstva turizma i sporta za 2023. godinu na aktivnosti A587055 u ukupnom iznosu od 2.654.455 € (19.999.991 kuna).

Za dodjelu bespovratnih sredstava prijaviti se mogu: subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge) registrirani za ugostiteljske i turističke djelatnosti.

Javni poziv otvoren je od 5. travnja do zaključno 5. svibnja 2023. do 16,00 sati.

MJERA A – RESTORANI

Postojeći ugostiteljski objekt sa cjelogodišnjim poslovanjem koji ima neko od važećih rješenja (Registrirani u skladu s Pravilnikom o razvrstavanju i minimalnim uvjetima ugostiteljskih objekata iz skupina „restorani“, „barovi“, „catering objekti“ i „objekti jednostavnih usluga“ NN 82/07, 82/09, 75/12, 69/13) iz skupine „restorani“: restorangostionica ili iz skupine „barovi“: konoba ili klet.

Prihvatljivi korisnici: subjekti malog gospodarstva koji imaju registriranu glavnu djelatnost po NKD-u: 56.1 – Djelatnosti restorana i ostalih objekata za pripremu i usluživanje hrane.

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti: 6.000 € (45.207 kn)

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti: 25.000 € (188.362 kn)

MJERA B – AGENCIJE

Agencije upisane u Središnji Registar (trenutno Upisnik MINTS-a) sukladno Zakonu o pružanju usluga u turzimu (NN 130/17, 25/19, 98/19, 42/20, 70/21) ili imaju Rješenje o ispunjavanju uvjeta za pružanje usluga turističke agencije od nadležnog ureda državne uprave sukladno Zakonu (NN 68/07, 88/10, 30/14, 152/14).

Prihvatljivi korisnici: subjekti malog gospodarstva koji imaju registriranu glavnu djelatnost po NKD-u: 79.1 – Djelatnosti putničkih agencija i organizatora putovanja (turoperatora).

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti: 4.000 € (30.138 kn).

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti: 8.000 € (60.276 kn).

MJERA C – PLOVNI OBJEKTI ZA KRSTARENJE

Postojeći plovni objekti za krstarenje registrirani sukladno Pravilniku o vrstama plovnih objekata nautičkog turizma, Plovni objekti za krstarenje (NN 68/19).

Prihvatljivi korisnici: subjekti malog gospodarstva koji imaju registriranu djelatnost prema NKD-u: 50.10 – Pomorski i obalni prijevoz putnika.

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti: 6.000 € (45.207 kn).

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti: 20.000 € (150.690 kn).

Prijave se obvezno podnose online (uključujući priloge), putem online prijavnog obrasca temeljenog na elektroničkoj usluzi TuRiznica koji je dostupan putem sustava e-Građani.

Prijave temeljem ovog Javnog poziva zaprimaju se o 5. svibnja 2023. godine do 16,00 sati.

Prijavitelj po jednom predmetnom pozivu može podnijeti jednu prijavu.

Upute za prijavitelje na Programe potpora TuRiznica možete pronaći OVDJE.

Sva pitanja vezana uz Javni poziv mogu se postaviti isključivo slanjem upita na adresu elektroničke pošte: potpore-ktg@mints.hr. – Prilikom slanja upita u polje Predmet/Subject napisati mjeru za koju se traže informacije (Mjera A, B ili C).

Ostale obrasce, izjave i sl. možete pronaći na OVDJE.

Dodatne detalje iz Javnog poziva, poput prihvatljivosti/neprihvatljivosti troškova, načinu isplate, kriterija za ocjenu projekta te postupku dodjele bespovratnih sredstava – možete pročitati OVDJE.

e-Komunikacija

Elektronička komunikacija obrtnika sa sudovima – obveza pristupa informacijskom sustavu e-Komunikacije

U svrhu informatizacije pravosudnog sustava, Ministarstvo pravosuđa razvilo je uslugu e-Komunikacija, koja omogućava elektroničku komunikaciju sa općinskim, trgovačkim i županijskim sudovima te Visokim trgovačkim sudom.

Zakonom o parničnom postupku propisano je da se pismena dostavljaju fizičkim osobama koje obavljaju registriranu djelatnost (obrtnicima) u sporovima koji se tiču te djelatnosti u elektroničkom obliku putem informacijskog sustava ili na drugi odgovarajući način.

Osobama koje nisu zatražile ili im još nije dodijeljeno pravo pristupa informacijskom sustavu elektroničke komunikacije sa sudovima sud će dostavu prvog pismena obaviti poštom uz obavijest da će se sva daljnja pismena u postupku do dodjele prava pristupa informacijskom sustavu elektroničke komunikacije obaviti stavljanjem pismena na e-oglasnu ploču sudova. Smatrat će se da je dostava obustavljena istekom osmoga dana od dana stavljanja pismena na e-oglasnu ploču sudova.

Obrtnici su dužni do 19. srpnja 2023. godine zatražiti pristup informacijskom sustavu e-Komunikacije Ministarstva pravosuđa i uprave.

Usluga ‘e-Komunikacija’ omogućava:

• Slanje podnesaka i priloga sudu.

• Zaprimanje sudskih pismena

• Udaljeni uvid u sudski predmet

Za prijavu na ovu uslugu i njezino korištenje je potrebno:

  1. imati e-Građani korisnički račun (saznajte više)
  2. prijaviti se na NIAS elektroničkom vjerodajnicom značajne (2) ili više razine sigurnosti
    Lista prihvaćenih vjerodajnica dostupna je na ovoj poveznici.
  3. imati odgovarajući potpisni certifikat
    Ovlašteni izdavatelji potpisnih certifikata u Hrvatskoj su:
    • Financijska agencija (FINA)
    • Agencija za komercijalnu djelatnost d.o.o. (AKD)
    • MUP, posredno, u vidu izdavanja elektroničke osobne iskaznice (eOI)
  4. biti upisan u interni registar u Ministarstvu pravosuđa i uprave (provedeno kroz informacijski sustav, od strane Ministarstva pravosuđa i uprave).

Usluga ‘e-Komunikacija’ dostupna je na web adresi https://usluge.pravosudje.hr/komunikacija-sa-sudom/

Za probleme u korištenju elektroničke usluge ‘e-Komunikacija’, možete se obratiti na

• telefon 01/3714 077

• e-mail ekomunikacija@mpu.hr

Upitnik

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike izradilo je upitnik vezan uz zapošljavanje i rad stranih radnika u Republici Hrvatskoj te njihovu integraciju u hrvatsko društvo.

Cilj upitnika je na jednom mjestu prikupiti osnovne informacije o radu stranih državljana te o zadovoljstvu poslodavaca njihovim radom. Upitnik se sastoji od 14 jednostavnih pitanja, a vrijeme potrebno za ispunjavanje upitnika je oko 5 minuta.

Upitnik se nalazi na slijedećoj poveznici https://forms.office.com/e/09GP8SvcDm .

Rok za ispunjavanje upitnika srijeda, 22. ožujka 2023.

Anketni upitnik- istraživanje stavova žena i muškaraca u pogledu usklađenosti s GDPR-om

Agencija za zaštitu osobnih podataka, u okviru EU projekta Awareness Raising Campaign for SME II kojeg implementira u suradnji s talijanskim nadzornim tijelom za zaštitu podataka Garante Privacy, Fakultetom organizacije i informatike iz Varaždina, Sveučilištem Vrije u Bruxellesu i Sveučilištem u Firenci, provodi istraživanje stavova žena i muškaraca u pogledu usklađenosti s GDPR-om, u kontekstu poštivanja rodne ravnopravnosti i jednakosti između žena i muškaraca.

Cilj ovog istraživanja je utvrditi potrebe radi donošenja plana aktivnosti usmjerenih na poboljšanje ravnopravnosti žena i muškaraca, te na suzbijanje diskriminacije ranjivih skupina društva unutar organizacija koje provode aktivnosti u okviru projekta ARC II i unutar malih i srednjih poduzeća obuhvaćenih ovim projektom. S obzirom da se glavne aktivnosti projekta provode u području zaštite osobnih podataka, dio ovog istraživanja bit će posvećen ispitivanju svijesti o zaštiti osobnih podataka unutar organizacija i poduzeća. Rezultati istraživanja koristit će se isključivo u svrhu analize potreba i predlaganja mjera za poboljšanje ravnopravnosti žena i muškaraca te za suzbijanje diskriminacije ranjivih skupina u društvu.

Molimo vas da ispunite anketu koja je dostupna na poveznici: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/ARC2-ravnopravnost-istrazivanje . Vaši odgovori su ključni za dobivanje dubljeg uvida u svijest o zaštiti podataka i rodnoj ravnopravnosti među hrvatskim obrtnicima.

OBAVIJEST – prijevoznicima za podnošenje zahtjeva za obnovu licencije Zajednice

Poštovani,

Dana 01.07.2023. ističe rok važenja više od 2000 licencija Zajednice za međunarodni cestovni prijevoz tereta i putnika izdanih s danom ulaska Republike Hrvatske u EU, a do kraja godine još dodatnih 900 licencija.

U cilju pravovremenog rješavanja velikog broja zahtjeva u kratkom vremenskom roku, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture poziva prijevoznike da zahtjev za obnovu licencije Zajednice podnesu i prije propisanog roka od najmanje dva mjeseca prije njenog isteka.

Obrazac zahtjeva za izdavanje licencije Zajednice može se preuzeti na mrežnoj stranici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture:

https://mmpi.gov.hr/promet/cestovni-promet-124/prijevoznici/o-b-a-v-i-j-e-s-t-prijevoznicima-za-podnosenje-zahtjeva-za-obnovu-licencije-zajednice-23781/23781

Otvoreni natječaji Ministarstva poljoprivrede – Uprava za potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj

Natječaj za tip operacije 4.2.1 Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima – otvoren do 4.5.2023.

Svrha natječaja

Otklanjanje posljedica krize uzrokovane bolešću COVID-19 i ponovno oživljavanje potencijala održivog rasta i zapošljavanja ulaganjima u kapacitete za preradu i marketing poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I Ugovoru te tranzicija poduzeća prema digitalnom gospodarstvu.

Korisnici

a) fizičke i pravne osobe registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru koja je predmet ulaganja u trenutku objave Nacrta natječaja na e-savjetovanju u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog porijekla, uključujući početnike ili

b) fizičke i pravne osobe koje nisu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru, ali su upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku objave Nacrta natječaja na e-savjetovanju, pod uvjetom da najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu budu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog porijekla ili

c) proizvođačke organizacije priznate sukladno posebnim propisima koji uređuju rad proizvođačkih organizacija, pod uvjetom da najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu budu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog podrijetla i

d) fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku objave Nacrta natječaja na e-savjetovanju koje ne moraju biti registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru (u slučaju samostalnog ulaganja u marketing primarnih poljoprivrednih proizvoda).

Raspoloživost sredstava

200.000.000,00 HRK (26.544.561,68 EUR)

Visina javne potpore

Najniža visina javne potpore po projektu iznosi 15.000 EUR
 

Najviša visina javne potpore po projektu iznosi:

a) do 2.000.000 EUR

b) do 200.000 EUR za korisnike početnike, korisnike čiji je zbroj vrijednosti tri najveća godišnja prometa u razdoblju od pet godina koje prethode godini u kojoj je podnesen zahtjev za potporu manji od iznosa od 200.000 EUR, korisnike koji nisu u obvezi vođenja poslovnih knjiga i korisnike obveznike vođenja poslovnih knjiga koji ne posjeduju financijsku dokumentaciju za prethodnu financijsku godinu (ili se u slučaju korisnika zadruge ili proizvođačke organizacije promet može dokazati na način propisan Prilogom 1 ovoga Natječaja), pri čemu vrijednost potpore za navedene tipove korisnika može biti veća u slučaju kada zatraže potporu veću od 200.000 EUR koju dokazuju obvezujućim pismom namjere banke koje se odnosi na vrijednost projekta u cijelosti.

Intenzitet javne potpore

Do 50 % iz Instrumenta Europske unije za oporavak i otpornost.

Više informacija o gore navedenom Natječaju možete potražiti na sljedećoj poveznici: https://ruralnirazvoj.hr/natjecaj-za-tip-operacije-4-2-1-povecanje-dodane-vrijednosti-poljoprivrednim-proizvodima-3/

Dodatna pitanja možete postavljati putem poveznice: https://ruralnirazvoj.hr/pitanja-odgovori/

Već postavljena pitanja i odgovore možete provjeriti na poveznici: http://pio.ruralnirazvoj.hr/(S(dr5oge3uqydna20r1pxlltrb))/RRJavno/PitanjaPretraga.aspx

Natječaj za tip operacije 4.2.2 Korištenje obnovljivih izvora energije – otvoren do 4.5.2023.

Svrha natječaja

Otklanjanje posljedica krize uzrokovane bolešću COVID-19 i ponovno oživljavanje potencijala održivog rasta i zapošljavanja te tranzicija poduzeća prema zelenom gospodarstvu ulaganjima u učinkovito korištenje energije.

Korisnici

a) fizičke i pravne osobe registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru u trenutku objave Nacrta natječaja na e-savjetovanju u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog podrijetla, uključujući početnike ili

b) fizičke i pravne osobe koje nisu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru, ali su upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku objave Nacrta natječaja na e-savjetovanju, pod uvjetom da najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu budu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru u odgovarajućim registrima objekata za poslovanje s hranom životinjskog ili ne životinjskog podrijetla.

Raspoloživost sredstava

70.000.000,00 HRK (9.290.596,59 EUR)

Visina javne potpore

Najniža visina javne potpore po projektu iznosi 15.000 EUR.

Najviša visina javne potpore po projektu iznosi:

a) do 1.000.000 EUR

b) do 200.000 EUR za korisnike početnike, korisnike čiji je zbroj vrijednosti tri najveća godišnja prometa u razdoblju od pet godina koje prethode godini u kojoj je podnesen zahtjev za potporu manji od iznosa od 200.000 EUR, korisnike koji nisu u obvezi vođenja poslovnih knjiga i korisnike obveznike vođenja poslovnih knjiga koji ne posjeduju financijsku dokumentaciju za prethodnu financijsku godinu (ili se u slučaju korisnika zadruge promet može dokazati na način propisan Prilogom 1 ovoga Natječaja), pri čemu vrijednost potpore za navedene tipove korisnika može biti veća u slučaju kada zatraže potporu veću od 200.000 EUR koju dokazuju obvezujućim pismom namjere banke koje se odnosi na vrijednost projekta u cijelosti.

Intenzitet javne potpore

Do 50 % iz Instrumenta Europske unije za oporavak i otpornost

Više informacija o gore navedenom Natječaju možete potražiti na sljedećoj poveznici: https://ruralnirazvoj.hr/natjecaj-za-tip-operacije-4-2-2-koristenje-obnovljivih-izvora-energije-4/

Dodatna pitanja možete postavljati putem poveznice: https://ruralnirazvoj.hr/pitanja-odgovori/

Već postavljena pitanja i odgovore možete provjeriti na poveznici: http://pio.ruralnirazvoj.hr/(S(dr5oge3uqydna20r1pxlltrb))/RRJavno/PitanjaPretraga.aspx

Također, na sljedećoj poveznici možete pratiti Indikativni plan objave natječaja za 2023. godinuhttps://ruralnirazvoj.hr/indikativni-plan-objave-natjecaja-u-2023/